עיצוב בלונים לחלאקה

תוכן עניינים

עורכים בקרוב טקס חלאקה? עיצוב בלונים לחלאקה יכול לשדרג את מראה האירוע באופן משמעותי. אך לשם כך יש לעשות את זה נכון. במאמר הבא נרחיב על עיצוב בלונים לחלאקה תוך התייחסות לאלמנטים חשובים כמו בחירת צבע וסידור הבלונים.

עיצוב בלונים לחלאקה- מה זה חלאקה?עורכים בקרוב טקס חלאקה? עיצוב בלונים לחלאקה יכול לשדרג את מראה האירוע באופן משמעותי.

חלאקה הוא טקס יהודי הנערך לילדים בנים בהגיעם לגיל שלוש. מדובר למעשה בטקס תספורת בו מספרים את הילד בהגיעו לגיל שלוש. לפי המנהג אין לספר את הילד לפני גיל שלוש ולכן בהגיעו לגיל זה עורכים טקס בו מבצעים את התספורת הראשונה.

יש הנוהגים לערוך את טקס החלאקה בל"ג בעומר בהר מירון, יש הנוהגים לערוך אותו בקבר שמואל הנביא, יש כאלה הנוהגים לערוך אותו בקבר שמעון הצדיק בירושלים ולאחרונה יותר ויותר עורכים אותו בכותל המערבי.

עיצוב בלונים לחלאקה- ניפוח הבלוניםעיצוב בלונים לחלאקה- מה זה חלאקה? חלאקה הוא טקס יהודי הנערך לילדים בנים בהגיעם לגיל שלוש.

כאשר בלונים מנופחים כמו שצריך הם מקבלים מראה רענן, מתוח ויפה.

  1. ניפוח על ידי אווירניפוח על ידי אוויר הוא ניפוח רגיל. ניתן לבחור בניפוח על ידי נשיפה או על ידי משאבת ניפוח ידנית או חשמלית. במידה שמדובר בכמות בלונים גדולה ניפוח על ידי משאבת אוויר יהיה הבחירה הטובה יותר, שכן בסופו של דבר האוויר שלכם ייגמר. בלונים המנופחים על ידי אוויר יכולים לשרוד בין שישה לשמונה שבועות.
  2. ניפוח על ידי הליוםהליום הוא גז נטול צבע, טעם וריח, לא דליק ולא מסוכן. על מנת לנפח בלונים על ידי הליום יש להיעזר בעסקים מתאימים או להשתמש במיכל מתאים. כיום קיימים עסקים רבים המעניקים שירותי ניפוח בלונים על ידי הליום. כמו כן ניתן להזמין בלוני הליום אונליין ולקבל אותם הביתה. את ההזמנה תוכלו לבצע מראש למועד קרוב ככל האפשר למועד האירוע כך שהבלונים יישארו מנופחים בצורה יפה וטובה. בלונים המנופחים על ידי הליום יכולים לשרוד בין 3 ימים לבין שבועיים, בהתאם לסוג הבלון ולגודל שלו.

עיצוב בלונים לחלאקה- בחירת סוג הבלוניםעיצוב בלונים לחלאקה- ניפוח הבלונים כאשר בלונים מנופחים כמו שצריך הם מקבלים מראה רענן, מתוח ויפה.

עיצוב בלונים לחלאקה דורש מכם בראש ובראשונה לבחור את סוג הבלונים הנכון והמתאים ביותר. קיימים שני סוגים מרכזיים- בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר.

מבחינת צבעים יש לקחת בחשבון כי ניתן להשיג גם את בלוני הלטקס וגם את בלוני האלומיניום במגוון רחב מאוד של גוונים וצבעים. כמו כן שני סוגי הבלונים קיימים במגוון גימורים ובצורות שונות.

תוכלו לבחור בבלונים רגילים או בבלונים בצורות כמו בלוני מספרים לציון גילו של הילד בטקס החלאקה, בלוני אותיות לציון שמו או לאיחול ברכה כמו "מזל טוב" וכדומה.

נסו לחשוב מה האווירה שאתם רוצים לקבל בטקס החלאקה, למה מיועדים הבלונים ומה אתם רוצים להשיג מבחינה עיצובית, על מנת לבחור בסוג הבלון הנכון לכם. כמובן שתוכלו לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו. אך חשוב לשמור על איזון בין השניים ולא להתפזר יותר מידי, על מנת לקבל עיצוב ייחודי מצד אחד ואלגנטי מצד שני.

עיצוב בלונים לחלאקה- בחירת צבעאחד הכללים החשובים ביותר בעיצוב בלונים בכלל ובעיצוב בלונים לחלאקה בפרט הוא בחירת הצבע של הבלונים.

אחד הכללים החשובים ביותר בעיצוב בלונים בכלל ובעיצוב בלונים לחלאקה בפרט הוא בחירת הצבע של הבלונים. צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב בכלל ובעיצוב בלונים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של המקום, של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו. בעיצוב בלונים לחלאקה הצבעים בדרך כלל יהיו בהירים וינועו סביב תכלת, לבן, ירוק, זהב וכדומה.

קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים של בלונים ולכן צריך להיות ממוקדים ולחשוב מה יהיה הצבע הטוב ביותר. תוכלו להתאים את הצבע לילד. לדוגמא, אם הילד אוהב מאוד גיבור על מסוים, כמו לדוגמא ספיידרמן, או צבי הנינג'ה תוכלו להוסיף בלונים בצבעים שיתאימו לגיבורי העל. קיימים גם בלונים שנראים ממש כמו דמויות האהובות על ילדים.

כמו כן, ההמלצה שלנו היא להתאים בין צבעי הבלונים לבין הצבעים בהם יעוצב טקס החלאקה. חשוב מאוד להקפיד על התאמה בין השניים על מנת להגיע להרמוניה עיצובית. כך עיצוב הטקס יהפוך למרשים פי כמה.

סידור הבלוניםכעת, יש לבחור את סידור הבלונים המתאים ביותר. ריכזנו לכם את סוגי סידור הבלונים הפופולאריים ביותר מהם תוכלואחת האופציות הטובות ביותר לעיצוב בלונים לחלאקה במידה שנערך במקום סגור הוא להדביק שלל בלונים בודדים על התקרה. לבחור-

  • זרי בלונים– מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל לכל מטרה. יש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. את זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לאירוע החלאקה, מהתקרה, על הרצפה, בסידורי שולחנות, על כיסא החלאקה ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות כמו בלוני מספרים או בלוני אותיות להדגשת קונספט עיצובי.
  • שרשראות בלונים– שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. ניתן למקם שרשרת בלונים בכניסה על מנת לקבל אפקט "וואו" לכל מי שנכנס לחלל. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל עיצוב בלונים למשודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה למקום, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • תליית בלונים מהתקרה– אחת האופציות הטובות ביותר לעיצוב בלונים לחלאקה במידה שנערך במקום סגור הוא להדביק שלל בלונים בודדים על התקרה. מהבלונים ניתן לשלשל גם סרטים צבעוניים מה שמשדרג את מראם.
  • קיר בלונים– סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. קיר בלונים יכול להיות ממוקם על כל קיר ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים– מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות כך שתוכלו לעצב איתם את הבית בייחודיות.
אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!