עיצוב בלונים תמונות

תוכן עניינים

עיצוב בלונים הוא עולם שלם ורחב מאוד המכיל אלמנטים שונים. קיימים סוגי בלונים שונים ואפשרויות ניפוח שונות שישפיעו בסופו של דבר על עיצוב בלונים. רוצים לדעת על עיצוב בלונים תמונות? המאמר הבא הוא בשבילכם.

 

עיצוב בלונים תמונות- דגשים חשוביםקיימים סוגי בלונים שונים ואפשרויות ניפוח שונות שישפיעו בסופו של דבר על עיצוב בלונים. רוצים לדעת על עיצוב בלונים תמונות

  1. בחירת צבע – אחד הכללים החשובים ביותר בעיצוב בלונים תמונות הוא הצבע של הבלונים. צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב בכלל ובעיצוב בלונים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של המקום, של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו.

קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים מהם ניתן לבחור בלונים. מצד אחד מדובר ביתרון גדול, שכן השמיים הם הגבול. אך מצד שני, המגוון הופך את הבחירה המדויקת לקשה יותר. לכן, נסו לחשוב מה אופי האירוע ומה האווירה אליה צריך להתאים את הבלונים. כלומר, אם אתם רוצים לעצב מסיבת יום הולדת של בת עשרה, או לעצב בלונים ליום הולדת לגבר בן 50 תבחרו בפלטת צבעים שונים לגמרי.

על מנת לבחור את צבעי הבלונים, יש להתחשב באופי האירוע וכך בצבעים של העיצוב שלו. התאימו בין צבעי הבלונים לבין הצבעים בהם יעוצב האירוע. חשוב מאוד להקפיד על התאמה בין השניים על מנת להגיע להרמוניה עיצובית. כך עיצוב האירוע יהפוך למרשים פי כמה.

  1. בחירת סוג הבלונים – עיצוב בלונים תמונות דורש מכם לבחור את סוג הבלונים הנכון והמתאים ביותר. קיימים שני סוגים מרכזיים- בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר.

מבחינת צבעים יש לקחת בחשבון כי ניתן להשיג גם את בלוני הלטקס וגם את בלוני האלומיניום במגוון רחב מאוד של גוונים וצבעים. כמועיצוב בלונים תמונות דורש מכם לבחור את סוג הבלונים הנכון והמתאים ביותר. קיימים שני סוגים מרכזיים- בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. כן שני סוגי הבלונים קיימים במגוון גימורים ובצורות שונות (לדוגמא בלונים בצורת לב או כוכב, בלוני מספרים או בלוני אותיות ועוד). כמו כן צריך לחשוב האם אתם מעוניינים בניפוח בלונים על ידי אוויר או על ידי הליום.

נסו לחשוב מה אופי האירוע, מה אופי בעלי האירוע ומה אתם רוצים להשיג מבחינה עיצובית, על מנת לבחור בסוג הבלון הנכון לכם. כמובן שתוכלו לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו. אך חשוב לשמור על איזון בין השניים ולא להתפזר יותר מידי, על מנת לקבל עיצוב ייחודי מצד אחד ואלגנטי מצד שני.

  1. סידור הבלונים –אחרי שסיימתם לבחור את סוג הבלונים ואת הצבע שלהם, יש לבחור את סידור הבלונים המתאים ביותר. לשם כך, ריכזנו לכם את סוגי סידור הבלונים הפופולאריים שישדרגו את האירוע שלכם-
  • זרי בלונים- זרי בלונים נחשבים לסידור הבלונים הנפוץ והפשוט ביותר, שיכול לשדרג את המראה של הבלונים הפשוטים ביותר. מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל ובכל סוג אירוע. כמובן שיש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. את זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לאירוע, ברחבת הריקודים, מעל הבר, במרכזי שולחנות ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות מסוימות להדגשת קונספט עיצובי. לדוגמא- לזר בלונים ביום הולדת ניתן להוסיף בלוני מספרים, לזר בלונים בחתונה ניתן להוסיף בלון לב, לזר בלונים בברית ניתן להוסיף בלון מוצץ וכן הלאה. הוספת בלונים ייחודיים הופכים את עיצוב הבלונים למרשים יותר ומראה שנעשתה בעיצוב מחשבה והשקעה רבה.
  • שרשראות בלונים- שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. בדרך כלל ניתן לראות שרשרת היוצרת מעין קשת וממוקמת בכניסה לאירוע. מהווה מיקום מושלם לתמונות של האורחים. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל אירוע לאירוע משודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה לאירוע, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • קיר בלונים- סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. תוכלו להפוך את קיר הבלונים למוקד תמונות של האורחים שלכם ולהוסיף אפילו אביזרים איתם ניתן לעשות תמונות כיפיות ומצחיקות שישדרגו את החוויה של האורחים. קיר בלונים יכול להיות ממוקם במגוון מקומות באירוע שלכם ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים- מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות ברחבי האירוע כך שתוכלו לעצב איתם את החלל בייחודיות. דוגמאות למיקום מעמדי בלונים יהיו בכניסה לאירוע, במעברים ברחבי האירוע, ליד אזורי הישיבה באירוע ועוד. על ידי מעמדי בלונים תוכלו להדגיש את הקונספט העיצובי של האירוע ולשדרג אותו.

עיצוב בלונים תמונות- מחיראז ריכזנו מספר דגשים חשובים עבור עיצוב בלונים תמונות, אך כמה זה עולה?

אז ריכזנו מספר דגשים חשובים עבור עיצוב בלונים תמונות, אך כמה זה עולה? קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והשאלה תלויה בגורמים שונים כמו סוג הבלונים, סידור הבלונים שבחרתם, כמות הבלונים, האם בחרתם בבלונים בצורות, מה גודל הבלונים ועוד. ריכזנו לכם ממוצע מחירים למספר אפשרויות של בלונים לאירועים-

  • מחיר בלונים לאירועים עבור עיצוב שולחנות ייחודי ינוע בין 500 ל-1,000 שקלים עבור 10 שולחנות על כל שולחן נוסף יש לשלם בין 40 ל-100 שקלים. במידה שתבחרו בלונים עם הדפסה אישית או בצורות ייחודיות המחיר יעלה.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור עיצוב שולחנות על ידי זר פשוט ינוע בין 500 ל-800 עבור 10 שולחנות.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור שער בלונים ינוע בין 350 ל-1,000 שקלים בהתאם למורכבות העיצוב ולכמות הבלונים. אם תבחרו שער בלונים אחד או ארבעה לדוגמא, אם תוסיפו בלונים מיוחדים כמו בלוני מספרים, בלוני אותיות וכדומה.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור רשת להפרחת בלונים לאחר החופה ינוע בין 400 ל-600 שקלים עבור 100 בלונים.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור בלוני לד בכניסה לאירוע/ בדרך לחופה ינוע בין 300 ל-500 שקלים ל-10 בלונים.
אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!