למה כדאי להזמין עיצוב בלונים לבר מצווה?

תוכן עניינים

אירוע כמו בר מצווה הוא אירוע חשוב ומכונן לא רק עבור הנער שחוגג אלא גם עבור כל בני המשפחה שלו. יש כמה וכמה נושאים לארגן, לברר ולהזמין וכמובן לבחור את ספקי השירות שמתאימים לקונספט של האירוע. יש הבדל מהותי בין ארגון של בר מצווה לבין ארגון של כל מיני אירועים אחרים ולכן חשוב מאד לשתף את הנער בהכנות ולוודא שהאירוע מתאים לאישיות שלו ולסוג החגיגה שבה מעוניינים בני המשפחה, לרבות ההורים הנרגשים שלו. עיצוב בלונים לבר מצווה הוא אחד השירותים שלא נחשבים להכרחיים אך בשנים האחרונות יש לו ביקוש הולך וגובר. הבלונים מוסיפים הרבה צבע וחיוניות לעיצוב של החלל וכמובן שהם משמחים ומעלים את מצב הרוח והמורל.

למה הרבה אנשים מזמינים עיצוב בלונים לבר מצווה?עיצוב בלונים לבר מצווה הוא אחד השירותים שלא נחשבים להכרחיים אך בשנים האחרונות יש לו ביקוש הולך וגובר.

בלונים הם דבר משמח. הם צבעוניים, מביאים איתם מצב רוח ופשוט אי אפשר שלא לחייך למראה של בלונים שנבחרו בקפידה ומשולבים בעיצוב של חלל מעוצב ממילא. אם בעבר הייתה דעה רווחת אשר על פיה בלונים הם עניין ילדותי שלא מתאים לאירועים או סיטואציות של אנשים בוגרים, הרי שכיום כבר ידוע מעל לכל ספק שבחירת עיצוב בלונים לבר מצווה יכולה לשדרג לא רק את העיצוב עצמו של האירוע אלא את האירוע עצמו. יש משהו ייחודי ומקורי בשילוב בלונים בעיצוב ובבחירה המוקפדת של הצבעים, המיקום, השילוב עם אלמנטים נוספים של עיצוב וכמובן העדפה אישית של הנער שחוגג את האירוע המיוחד. כשהאורחים יגיעו לאירוע – תחכה להם הפתעה יפה.

איזה עיצוב בלונים לבר מצווה יכול להיות מתאים?

כמו כל שירות אחר שרוצים להזמין עבור אירוע בר מצווה – גם עיצוב בלונים לבר מצווה צריך להיבחר בקפידה. ראשית, הבלונים צריכים להתאים לעיצוב הכולל של החלל של המקום כפי שההורים בוחרים ביחד עם מנהל האירוע או מנהל המקום. שנית, יכול להיות שהנער בעצמו ירצה עיצוב בלונים מסוים ולכן חשוב לשמוע את הרעיונות שלו ואת מה שהוא רואה בעיני רוחו. לבסוף צריך לבחור מתוך סוגים שונים של עיצובי בלונים את זה שיתאים לאירוע, לקונספט של האירוע כולו, לטעם האישי של הנער שחוגג ולהורים שלו וכמובן לתקציב שמעמידים לטובת נושא זה בעת ארגון האירוע כולו. הנערים בדרך כלל רוצים צבעים כהים או כאלה שמזוהים עם מועדוני ספורט נערצים.

סוגים שונים של עיצובי בלוניםהרי שכיום כבר ידוע מעל לכל ספק שבחירת עיצוב בלונים לבר מצווה יכולה לשדרג לא רק את העיצוב עצמו של האירוע אלא את האירוע עצמו.

עם הזמן אפשר לראות עוד ועוד אפשרויות לעיצובי בלונים שמתאימים למגוון רחב של אירועים והעדפות אישיות של אנשים על פי הטעם האישי שלהם. האפשרויות יכולות להיות מגוונות והרבה מאד אנשי מקצוע שמציעים עיצוב בלונים לבר מצווה יוכלו גם לעצב על פי בקשה אישית של הנער שחוגג את האירוע. כיום נפוץ לשלב בלונים על הקירות או התקרה, להקים שער כניסה לאירוע שעשוי כולו מבלונים או ליצור פסל שלם מבלונים כפי שרוצים בני המשפחה – כזה שמברך את האורחים בבואם לאירוע, כזה שהבלונים כותבים בו את השם של הנער או כזה שפשוט מוסיף צבעוניות למראה הכללי של האולם או גן האירועים שבו מתקיימת מסיבת בר המצווה.

איך מרגישים כשרואים עיצוב של בלונים באירוע?האפשרויות יכולות להיות מגוונות והרבה מאד אנשי מקצוע שמציעים עיצוב בלונים לבר מצווה יוכלו גם לעצב על פי בקשה אישית של הנער שחוגג את האירוע.

כאשר מוזמנים לאירוע של בר מצווה בדרך כלל יודעים למה לצפות ומה עומד לקרות. מסיבה זו – כל דבר שיהיה באירוע שחורג מהאירועים הרגילים יהיה מפתיע ומשמח כאחד. עיצוב בלונים לבר מצווה יהיה בדיוק ההפתעה שרוצים להפתיע בה את האורחים והם ישמחו לראות דבר חדש שהם עדיין לא ראו באירועים שאליהם הוזמנו. אם מדובר בשער שמעוצב מבלונים הרי שהם ישמחו מאד להיכנס דרכו אל תוך האירוע פנימה ואפילו ירצו להצטלם לידו. מי שכנראה עומד לחגוג אירוע בעצמו בקרוב לבטח ירשום לעצמו לבדוק את הנושא של עיצוב בלונים גם לאירוע שלו עצמו. עיצוב בלונים יכול להתאים לכל סוגי האירועים ולכן תמיד כדאי לבדוק איך אפשר לשלב אותו באירוע שמתכננים.

כמה עולה להזמין עיצובי בלונים לאירועים?

אי אפשר לדעת מראש כמה יעלה עיצוב בלונים לבר מצווה מפני שצריך להתאים באופן אישי לכל אירוע בנפרד את העיצוב ואת המורכבות שלו או את מספר הבלונים אשר נדרשים עבורו. באופן גס וכללי אפשר להעריך שיהיה מדובר בכמה מאות שקלים עבור עיצוב פשוט ולא גדול מדי, אך בהחלט גם אפשר להגיע לסכומים של כמה אלפי שקלים אם יהיה מדובר בעיצוב מורכב, גדול וכזה שדורש השקעה של לא מעט שעות עבודה, מחשבה ויצירתיות. חשוב וכדאי להתרשם מעיצובי בלונים שהזמינו קודם לכן אנשים אחרים וכך לאט לאט להבין איזה סוג של עיצוב בלונים יהיה הכי נכון ומתאים לאירוע של בר המצווה. אין ספק שמדובר בהשקעה כדאית שתשדרג את האירוע כולו.

האם עיצוב בלונים מתאים רק לבר מצווה?אי אפשר לדעת מראש כמה יעלה עיצוב בלונים לבר מצווה מפני שצריך להתאים באופן אישי לכל אירוע בנפרד את העיצוב ואת המורכבות שלו או את מספר הבלונים אשר נדרשים עבורו.

בהחלט לא. עיצובי בלונים יכולים להתאים כיום לא רק לאירועים משפחתיים משמחים אלא במחשבה נכונה והתאמה ראויה הם אפילו יתאימו לאירועים עסקיים או ימי הולדת של אנשים בוגרים. מה שחשוב לזכור זה שהבלונים מביאים איתם שמחה וצבעוניות שמשדרגות כל אירוע וכל מקום שיש בו אנשים שהתכנסו על מנת לחלוק שמחה ולכן תמיד כדאי לבחון לעומק את האפשרות של הזמנת עיצוב בלונים. ברגע שהעיצוב, הגודל, הצבעים והקונספט יהיו מתאימים באופן אישי לאירוע המדובר – אין ספק שהם יהיו חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של החלל וגם יוסיפו הרבה מאד יופי, טעם אישי וחוויה חדשה וייחודית שהאורחים עדיין לא ממש מכירים.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!