עיצוב בלונים למסיבת בריכה

תוכן עניינים

כדי להפוך את תהליך עיצוב הבלונים לקל ומהנה יותר, כדאי קודם כל להחליט על נושא למסיבה שלכם. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את קבוצת הגיל של האורחים שלכם, סוגי הבלונים, הגוונים שלהם ועוד. צריכים עיצוב בלונים למסיבת בריכה? הנה כל המידע לפניכם.

ישנם סוגים רבים של בלונים שתוכלו להשתמש בהם למסיבה שלכם, כולל: בלונים עם סרטים, בלונים עם קשת, בלונים בצורת חיות ועוד. אבל כאשר אתם מארגנים בלונים למסיבת בריכה, חשוב לזכור שיש כללים מסוימים. למשל, לא להשתמש ביותר מדי בלונים או בצבעים שאינם מתאימים לנושא ורוח המסיבה. מה עוד? המשיכו לקרוא.

העניקו לאורחים את ההתרגשות שהם מצפים להחברת הפקות לעיצוב בלונים למסיבת בריכה חשוב להזמין חברת הפקה לעיצוב בלונים מכיוון שהיא יכולה ליצור עיצובים ייחודיים וכאלו שאינם זמינים בשום דרך אחרת.

בין אם זו מסיבת בריכה או מסיבת יום הולדת, בלונים הם תמיד אלמנט מהנה. ניתן להשתמש בהם כדי לקשט את המקום ולהעניק לאורחים הרגשה של התרגשות. ובתוך כך, ישנם סוגים רבים של בלונים שתוכלו להשתמש בהם למסיבת הבריכה שלכם. יש אנשים שמעדיפים להשתמש בבלונים עגולים, בעוד שאחרים אוהבים ללכת עם זרי בלונים או קשתות.

כמו כן, אתם גם צריכים לשקול באיזה סוג של משאבה או קומפרסור תשתמשו עבור ניפוח הבלונים עצמם. סמכו עלינו, אם תנסו לנפח אותם ידנית עם הפה שלכם, אתם תתעלפו מעודף ונטילציה תוך בערך 2-3 דקות. אל תנסו את זה. אם אתם מתקשים באיתור של קומפרסור לניפוח בלונים, קחו את העזרה מחברת הפקות. בואו נבין במה חברת הפקות יכולה לסייע לכם.

חברת הפקות לעיצוב בלונים למסיבת בריכה

חשוב להזמין חברת הפקה לעיצוב בלונים מכיוון שהיא יכולה ליצור עיצובים ייחודיים וכאלו שאינם זמינים בשום דרך אחרת. החברה גם יכולה לספק לכם את האיכות הטובה ביותר של בלונים ולוודא שהם בטוחים עבור האורחים והילדים שלכם. כמו כן, חברת הפקות מקצועית תביא איתה קומפרסורים חזקים לניפוח הבלונים, מה שמקצר משמעותית את כל התהליך ומייעל אותו.

שכירת חברת הפקה לעיצוב בלונים מועילה גם מכיוון שיש לה ניסיון בעיצוב עם נושאים ספציפיים, כגון טרופיים או חופים. אם בא לכם מסיבת בריכה עם VIBE טרופי, תוכלו להגיד לחברת ההפקות שזהו נושא המסיבה והיא כבר תיקח את זה משם לעיצוב המסיבה המנצח ביותר. בסופו של דבר, חברת בלונים יכולה לספק את הבלונים, הקישוטים והמומחיות הדרושים כדי להפוך את מסיבת הבריכה שלכם לבלתי נשכחת. היא גם תעזור לכם לתכנן את האירוע ולוודא שהוא יתקיים ללא תקלות.

טיפים למציאת חברת הפקות לעיצוב בלוניםחברת הפקות לעיצוב בלונים למסיבת בריכה חשוב להזמין חברת הפקה לעיצוב בלונים מכיוון שהיא יכולה ליצור עיצובים ייחודיים וכאלו שאינם זמינים בשום דרך אחרת

כאשר רוצים לארגן בלונים למסיבת בריכה, חשוב לבחור בחברה המתמחה באירועים מסוג זה. ישנן חברות רבות המציעות שירות זה, אך הדרך הטובה ביותר למצוא אחת היא באמצעות הפניות וביקורות. כמו כן, תמיד יהיה חשוב לסקור היטב את תיק העבודות של חברת ההפקות.

וכאשר אתם מחפשים חברת הפקות אשר מעצבת בלונים למסיבות בריכה, חשוב לשאול על הניסיון שלה בענף. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשאול על לקוחות העבר שלה ומה היא עשתה איתם. אם אפשרי, בהחלט יהיה נכון לבדוק את רשימת הלקוחות הממליצים של אותה חברה לסידור בלונים. טיפ נוסף מאיתנו, ערכו מחקר באינטרנט או שאלו חברים שכבר הזמינו חברה כזאת.

בלונים שתוכלו להשתמש בהם במסיבת בריכה

ישנם סוגים רבים ושונים של עיצובי בלונים שתוכלו להשתמש בהם למסיבה שלכם – דוגמאות גיאומטריות, צורות של בעלי חיים, ואפילו כאלה מותאמים אישית הכוללים את הלוגו או הצבעים של החברה שלכם או של נושא המסיבה. עוד חשוב לזכור כי, במסיבת בריכה אנשים נוטים לשחק עם הבלונים ולמסור אותם מיד ליד, מה שאומר שאתם צריכים בלונים חזקים ועבים שאינם מתפוצצים בקלות בעת משחק איתם.

כשתבחרו בלונים מספיק חזקים למסיבת בריכה, אתם תצטרכו גם לזכור את העניין של ההליום. מטבע הדברים, בלונים כבדים פחות מתרוממים באוויר בעזרת ההליום. אם הכוונה שלכם היא להפריח את הבלונים במסיבה, יהיה עדיף לבחור בלונים דקים שמסוגלים להמריא גבוה בעת שחרורם לאוויר.

טיפים לסידור ועיצוב בלונים במסיבת בריכה ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכלו לסדר בלונים כדי ליצור עיצוב מעניין שיבליט את האירוע שלכם מהשאר.

טיפים לסידור ועיצוב בלונים במסיבת בריכה

ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכלו לסדר בלונים כדי ליצור עיצוב מעניין שיבליט את האירוע שלכם מהשאר. הנה כמה טיפים לסידור ועיצוב בלונים במסיבת הבריכה הבאה שלכם. קודם כל, סדרו בלונים בקבוצות של שלושה או יותר, רצוי עם בלון אחד לפחות מכל צבע (אדום, כחול, ירוק). שנית, סדרו בלונים על שולחנות וכיסאות, כך שהם יצרו צורות ועיצובים כאשר כולם מקובצים יחד.

תליית בלונים מהתקרה באמצעות חוט דיג זה גם רעיון מצוין, מה שאפשר גם לתלות מהמנורות וגופי התאורה. כמו כן, השתדלו לבחור צבעים המתאימים לנושא המסיבה שלכם והיצמדו אליהם לאורך כל האירוע. ולא פחות חשוב, קשת בלונים היא דרך מצוינת ליצור כניסה או יציאה מאזור הבריכה שלכם, או ליצור אזורים שונים ולהפריד ביניהם, במתחם האירוע.

כמה עולה עיצוב בלונים למסיבת בריכה?

עלות סידור הבלונים למסיבת בריכה מבוססת בדרך כלל על גודל המסיבה ומשך הזמן שלוקח לארגן אותם. כמו כן, המחיר של עיצוב בלונים משתנה בהתאם לגורמים כמו גודל המסיבה שלכם, מספר האורחים ומשך הזמן שאתם רוצים שהבלונים שלכם יחזיקו מעמד. ולבסוף, מחיר סידור בלונים למסיבות בריכה יכול להשתנות בהתאם לגודל, צורות, צבעים וסוגי הבלונים.

המחיר של עיצוב בלונים למסיבת בריכה מתחיל ב-500 עד 1,000 ש"ח ומעלה. זאת, בעוד שאירועים גדולים יכולים גם להגיע לאלפי שקלים בכל הנוגע לסידור הבלונים. אם תצטרכו עיצובי בלונים מאוד מיוחדים הדורשים השקעה של שעות והאירוע הוא אירוע ענק, המחירים יכולים להגיע גם ל-10,000 ₪ ומעלה.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!