סידור חדר ליום הולדת לגבר

תוכן עניינים

יום הולדת לגבר הוא אירוע מיוחד שמגיע לו מתנה מיוחדת. לא תמיד קל לדעת מה לקנות עבורו, ואם מדברים על סידור חדר ליום הולדת לגבר, המדריך הבא יעזור לכם להבין מה לקנות, כמה זה עולה ואיך לסדר את החדר להפתעה מושלמת.

כשזה מגיע ליום הולדת לגבר, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. למשל, איזה סוג של יום הולדת הוא חוגג? איזה סוג של מסיבה כדאי לתכנן? כמה אנשים יהיו נוכחים? איזה סוג אוכל כדאי להגיש? כמה אלכוהול צריך להגיש? והכי חשוב, מה יכול באמת להפתיע את הגבר שלך? בימי ההולדת אנחנו לעיתים מצפים להפתעות, ככה שיכול להיות קשה להפתיע באמת. אם כך, איך עושים את זה? בעזרת סידור בלונים ליום הולדת.

סידור בלונים ליום הולדת לגבר

ישנן דרכים רבות לסדר חדר בלונים. למשל, ניתן להחליט על הצורה והצבע של הבלונים, וכן על סוג הבלון שבו תרצו להשתמש, אבל לא רק. עיצוב בלונים הוא חלק חיוני במסיבת יום הולדת. עם זאת, זה יכול להיות פשוט או אקסטרווגנטי ככל שתרצו. הכול תלוי בטעם ובסגנון שלכם.

כשזה מגיע לסידור בלונים ליום הולדת לגבר, יש דברים מסוימים שאתם צריכים לזכור. ראשית, יש לקחת בחשבון את גילו של הגבר בעת עיצוב הבלון. שנית, כדאי לזכור את האירוע והנושא של המסיבה כדי שתוכלו למצוא עיצוב בלונים מתאים. בתוך כך, סידור חדר ליום הולדת לגבר עם בלונים הוא אחת האופציות המומלצות. מה עוד?

סידור חדר ליום הולדת לגבר וארוחת ערב

הפתעת יום ההולדת של הגבר היא רעיון מושלם, וכדאי גם לכלול ארוחת ערב רומנטית ואינטימית. אחד הדברים הטובים ביותר ברעיון הזה הוא שהוא קל לביצוע. כל מה שאתה צריך זה כמה נרות, פרחים ועזרה של בן הזוג שלך.

כשאתם מגישים את הארוחה, ודאו שהאורות נמוכים מספיק כדי ליצור אווירה רומנטית אמיתית, הגישו לגבר פרח (גם גברים אוהבים לקבל פרח, למה לא) ואת המועמים שהכנתם עבורו. ואם מדובר ב-"גבר גבר", הגישו לו איזה בקבוק וויסקי משובח שרכשתם עבורו. בסופו של דבר, באמת שהכול תלוי ביצירתיות ובסגנון שלכם, כמו גם בתקציב כמובן.

טיפים לסידור חדר ליום הולדת לגברטיפים לסידור חדר ליום הולדת לגבר כמה דברים שכדאי לזכור בעת תכנון החדר

כמה דברים שכדאי לזכור בעת תכנון החדר: קודם כל, גברים אוהבים להיות מוקפים בצבעים גבריים כמו חום, כחול כהה ושחור. כמו כן, גברים רבים אוהבים בירה וויסקי, אז הציגו ושלבו את שני הפריטים האלה גם בחדר וגם במתנה.

אם אתם רוצים לייצר אווירה של שמחה וכיף בחדר, ודאו שיש הרבה צבעים בחדר וכן בחרו רהיטים שייצרו אווירה ושיש בהם קצת סטייל. ואם אפשר, השתמשו בתמונות, אמנות וחפצים המייצגים אותו או את תחומי העניין שלו כדי לקשט את החדר. וכמו שכבר הבנו, אחד הגורמים החשובים ביותר ביום ההולדת של גבר הוא האוכל. גברים אוהבים לאכול! כדי לוודא שיום ההולדת של הגבר שלך יצליח, כדאי לוודא שיש לך הכול במקום בשבילו.

הקפידו על נרות ואלכוהול בסידור חדר ליום הולדת לגבר

בעת סידור חדר ליום הולדת לגבר, הקפידו להדליק הרבה נרות ועל השולחן. גברים אוהבים נרות והדלקתם גורמת לזה להרגיש יותר כמו חגיגה. כמו כן, יהיה מומלץ לדאוג שיהיה בסמוך דלי קרח עם שמפניה כדי שיוכל ליהנות מהמשקה שלו במהלך המסיבה.

ואולי הכי חשוב, כדאי גם לארגן קצת מוזיקה שתתנגן ברקע כך שכולם יוכלו ליהנות. המוסיקה לא חייבת לקלוע לטעמו של הגבר, אבל יהיה נחמד אם ככה יקרה. אם תעשו זאת נכון, הכניסה לחדר תהיה עוצמתית ומרגשת גם יחד.

קבלו סיוע מאת חברת הפקות במקרה הצורךלמה כדאי לשכור חברת הפקות עבר סידור חדר ליום הולדת לגבר? ובכן, חברת ההפקות מסדרת את החדר עם בלונים

למה כדאי לשכור חברת הפקות עבר סידור חדר ליום הולדת לגבר? ובכן, חברת ההפקות מסדרת את החדר עם בלונים ושאר קישוטים בהתאם לנושא יום ההולדת. לפיכך, העסקת חברת הפקות לאירוע שלכם חשובה כי היא תדאג לכל הלוגיסטיקה ותקים עבורכם את כל מה שצריך. זה כולל סידור כיסאות, שולחנות, אוכל ובידור.

כמו כן, כדאי להזמין חברת הפקות שסידרה חדר ליום הולדת לגבר כי יש לה יותר ניסיון ויודעות איך להפוך את האירוע שלכם למיוחד. זהו אירוע שנחגג בדרך כלל עם חברים ובני משפחה. בהיבט הזה, חשוב ליצור סביבה שתהפוך את החגיגה לבלתי נשכחת עבור כולם.

טיפים למציאת חברת הפקות לסידור חדר לימי הולדת

ישנן דרכים רבות למצוא חברת הפקות המתמחה בסידור חדר לימי הולדת לגברים. דרך אחת היא להתקשר ולבקש המלצות מחברים, בני משפחה או קולגות. דרך נוספת היא לבקר באתרי האינטרנט של חברות הפקה שונות ולראות אם יש להן מידע על השירותים שלהן.

לאחר שמצאתם חברת הפקות המתמחה בסידור חדר לימי הולדת, כדאי שתשאלו אותה על התעריפים שלה ומה היא יכולה להציע לכם. זכרו, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים חברת הפקה. חלקם כוללים את גודל האירוע, תקציב וכמה זמן אתם רוצים להשקיע בתכנון. וכעת בואו נדבר מחירים, כמה עולה סידור חדר ליום הולדת לגבר?

כמה עולה סידור חדר ליום הולדת לגבר

ישנם גורמים רבים המשפיעים על המחיר של עיצוב בלונים או סידור חדר ליום הולדת לגבר. מהגודל ועד הצבע, הצורה ומספר הבלונים או הקישוטים השונים, יש הרבה דברים שיכולים לייקר עיצוב חדר לימי הולדת.

בממוצע, סידור חדר ליום הולדת לגבר יכול לעלות בין 250 ₪ ל-550 ₪, אבל במקרים אחרים העלויות עשויות להגיע גם לאלפי שקלים. הכול תלוי בנושא הסידור, בחומרים בהם תשתמשו וכמה זמן תרצו שהחברה תשקיע בסידור החדר.

כיצד נבצע עיצוב בלונים לגבר? בשונה מנשים, עיצוב בלונים לגבר ייראה אחרת ובחירת הצבעים תהיה שונה. בדרך כלל בעיצוב בלונים לגבר יהיה שימוש בצבעים כהים יותר כמו שחור, זהב, כחול וכדומה. מלבד צבעים יש אלמנטים נוספים שיש לקחת בחשבון בעיצוב בלונים לגבר כמו סוג הבלונים וסידור הבלונים. על עיצוב בלונים לגבר נרחיב במאמר הבא.

מדריך עיצוב בלונים לגברבשונה מנשים, עיצוב בלונים לגבר ייראה אחרת ובחירת הצבעים תהיה שונה. בדרך כלל בעיצוב בלונים לגבר יהיה שימוש בצבעים כהים יותר כמו שחור, זהב, כחול וכדומה.

רוצים לבצע עיצוב בלונים לגבר? מצוין, ריכזנו לכם מדריך עם האלמנטים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב בלונים לגבר-

  1. בחירת סוג הבלוניםעיצוב בלונים לגבר דורש מכם בראש ובראשונה לבחור את סוג הבלונים הנכון והמתאים ביותר. קיימים שני סוגים מרכזיים- בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. בדרך כלל בעיצוב בלונים לגבר הבחירה תהיה בבלוני אלומיניום. מבחינת צבעים יש לקחת בחשבון כי ניתן להשיג גם את בלוני הלטקס וגם את בלוני האלומיניום במגוון רחב מאוד של גוונים וצבעים. כמו כן שני סוגי הבלונים קיימים במגוון גימורים ובצורות שונות. תוכלו לבחור בבלונים רגילים או בבלונים בצורות כמו בלוני מספרים לציון גילו של הגבר, בלוני אותיות לציון שמו או לאיחול ברכה כמו "יום הולדת שמח" וכדומה. נסו לחשוב מה אופי הגבר, למה מיועדים הבלונים ומה אתם רוצים להשיג מבחינה עיצובית, על מנת לבחור בסוג הבלון הנכון לכם. כמובן שתוכלו לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו. אך חשוב לשמור על איזון בין השניים ולא להתפזר יותר מידי, על מנת לקבל עיצוב ייחודי מצד אחד ואלגנטי מצד שני.
  2. בחירת צבעאחד הכללים החשובים ביותר בעיצוב בלונים לגבר הוא בחירת הצבע של הבלונים. צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב בכלל ובעיצוב בלונים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של המקום, של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו. כפי שציינו קודם, בעיצוב בלונים לגבר הצבעים בדרך כלל יהיו כהים יותר וינועו סביב שחור, זהב, כחול, לבן, תכלת, אפור וכדומה. קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים של בלונים ולכן צריך להיות ממוקדים ולחשוב מה יהיה הצבע הטוב ביותר. תוכלו להתאים את הצבע לגבר. לדוגמא, אם הגבר אוהד קבוצת כדורגל מסוימת, כמו הפועל תוכלו לעצב את הבלונים סביב צבעי אדום ולבן. לעומת זאת, לגבר שאוהד את מכבי תל אביב אסור להשתמש בצבע האדום, לכן יש לחשוב על השימוש בצבעים וכיצד להתאים זאת לגבר ולאופי שלו. כמו כן, במידה שנערך אירוע, התאימו בין צבעי הבלונים לבין הצבעים בהם יעוצב האירוע. חשוב מאוד להקפיד על התאמה בין השניים על מנת להגיע להרמוניה עיצובית. כך עיצוב האירוע יהפוך למרשים פי כמה.
  3. סידור הבלוניםכעת, יש לבחור את סידור הבלונים המתאים ביותר. ריכזנו לכם את סוגי סידור הבלונים הפופולאריים ביותר מהם תוכלו לבחור-
  • זרי בלונים- מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל לכל מטרה. יש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. את זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לבית/ לאירוע, בחדרים, מהתקרה, על הרצפה, על שולחן בבית ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות כמו בלוני מספרים או בלוני אותיות להדגשת קונספט עיצובי.
  • שרשראות בלונים- שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. ניתן למקם שרשרת בלונים בכניסה לבית על מנת לקבל אפקט "וואו" לכל מי שנכנס לחלל. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל עיצוב בלונים לגבר למשודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה לבית, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • תליית בלונים מהתקרה- אחת האופציות הטובות ביותר לעיצוב בלונים לגבר בבית הוא להדביק שלל בלונים בודדים על תקרת הבית. מהבלונים ניתן לשלשל גם סרטים צבעוניים מה שמשדרג את מראם.
  • קיר בלונים- סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. קיר בלונים יכול להיות ממוקם על כל קיר ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים- מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות כך שתוכלו לעצב איתם את הבית בייחודיות.

עיצוב בלונים לגבר- ניפוח בלונים

הבלונים הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב שלהם. כאשר בלונים מנופחים כמו שצריך הם מקבלים מראה רענן, מתוח ויפה.

  1. ניפוח על ידי אווירניפוח על ידי אוויר הוא ניפוח רגיל. ניתן לבחור בניפוח על ידי נשיפה או על ידי משאבת ניפוח ידנית או חשמלית. במידה שמדובר בכמות בלונים גדולה ניפוח על ידי משאבת אוויר יהיה הבחירה הטובה יותר, שכן בסופו של דבר האוויר שלכם ייגמר. בלונים המנופחים על ידי אוויר יכולים לשרוד בין שישה לשמונה שבועות.
  2. ניפוח על ידי הליוםהליום הוא גז נטול צבע, טעם וריח, לא דליק ולא מסוכן. על מנת לנפח בלונים על ידי הליום יש להיעזר בעסקים מתאימים או להשתמש במיכל מתאים. כיום קיימים עסקים רבים המעניקים שירותי ניפוח בלונים על ידי הליום. כמו כן ניתן להזמין בלוני הליום אונליין ולקבל אותם הביתה. את ההזמנה תוכלו לבצע מראש למועד קרוב ככל האפשר למועד האירוע כך שהבלונים יישארו מנופחים בצורה יפה וטובה. בלונים המנופחים על ידי הליום יכולים לשרוד בין 3 ימים לבין שבועיים, בהתאם לסוג הבלון ולגודל שלו.

שימו לב כי ניתן להשתמש בהליום משופר שמשפיע על זמן הציפה של הבלונים ומאריך אותו באופן משמעותי. ההליום המשופר הוא מבוסס מים והוא מכיל פלסטיק מסיס שמסייע בייצוב גז ההליום. לכן, אם אתם חוששים שהבלונים לא יישארו עם מראה רענן ומתוח עד האירוע מומלץ להשתמש בהליום משופר.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!