עיצוב בלונים ליום הולדת

תוכן עניינים

עיצוב בלונים לאירועים בכלל וליום הולדת בפרט מצריך חשיבה והשקעה. על מנת לעצב בלונים ליום הולדת יש להתחשב במספר אלמנטים שונים כמו בחירת סוג הבלונים הנכון, בחירת צבע הבלונים, כיצד לסדר את הבלונים ועוד. על עיצוב בלונים ליום הולדת במאמר הבא.

 

עיצוב בלונים ליום הולדת- ניפוח הבלוניםעיצוב בלונים ליום הולדת- ניפוח הבלונים אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב בלונים הוא הניפוח שלהם.

אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב בלונים הוא הניפוח שלהם. כאשר בלונים מנופחים כמו שצריך הם מקבלים מראה רענן, מתוח ויפה. לעומת זאת, במצב בו הניפוח לא טוב הבלונים נראים מדולדלים ומצומקים. קיימות שתי אפשרויות ניפוח בלונים מרכזיות- ניפוח על ידי אוויר או ניפוח על ידי הליום.

  1. ניפוח על ידי אוויר –ניפוח על ידי אוויר הוא ניפוח רגיל. ניתן לבחור בניפוח על ידי נשיפה או על ידי משאבת ניפוח ידנית או חשמלית. במידה שמדובר בכמות בלונים גדולה ניפוח על ידי משאבת אוויר יהיה הבחירה הטובה יותר, שכן בסופו של דבר האוויר שלכם ייגמר. בלונים המנופחים על ידי אוויר יכולים לשרוד בין שישה לשמונה שבועות.
  2. ניפוח על ידי הליום –הליום הוא גז נטול צבע, טעם וריח, לא דליק ולא מסוכן. על מנת לנפח בלונים על ידי הליום יש להיעזר בעסקים מתאימים או להשתמש במיכל מתאים. כיום קיימים עסקים רבים המעניקים שירותי ניפוח בלונים על ידי הליום. כמו כן ניתן להזמין בלוני הליום אונליין ולקבל אותם הביתה. את ההזמנה תוכלו לבצע מראש למועד קרוב ככל האפשר למועד האירוע כך שהבלונים יישארו מנופחים בצורה יפה וטובה. בלונים המנופחים על ידי הליום יכולים לשרוד בין 3 ימים לבין שבועיים, בהתאם לסוג הבלון ולגודל שלו.

שימו לב כי ניתן להשתמש בהליום משופר שמשפיע על זמן הציפה של הבלונים ומאריך אותו באופן משמעותי. ההליום המשופר הוא מבוסס מים והוא מכיל פלסטיק מסיס שמסייע בייצוב גז ההליום. לכן, אם אתם חוששים שהבלונים לא יישארו עם מראה רענן ומתוח עד האירוע מומלץ להשתמש בהליום משופר.

יש לקחת בחשבון- הליום הוא לא גז רעיל אך שאיפה משמעותית שלו עלולה להיות מסוכנת מאוד.

עיצוב בלונים ליום הולדת- בחירת הבלוניםעיצוב בלונים ליום הולדת מצריך קודם כל בחירה של סוג הבלונים. קיימים בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית.

עיצוב בלונים ליום הולדת מצריך קודם כל בחירה של סוג הבלונים. קיימים בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. שני הסוגים קיימים במגוון צבעים, מגוון גימורים ובצורות שונות.

מבחינה עיצובית יש לקחת בחשבון כי בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. ניתן לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו, אך יש לשמור על איזון בין שני הסוגים.

 

עיצוב בלונים ליום הולדת- בחירת הצבעים

צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב אירועים בכלל ובעיצוב בלונים לאירועים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו.

קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים מהם ניתן לבחור בלונים לאירועים. יתרון גדול מצד אחד, אך הופך את הבחירה המדויקת לקשה יותר. לכן, נסו לחשוב מה אופי האירוע, מה הגיל של חוגג היום הולדת ומה האווירה אליה צריך להתאים את הבלונים.

עיצוב בלונים ליום הולדת- סידור הבלוניםעיצוב בלונים ליום הולדת- בחירת הצבעים צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב אירועים בכלל ובעיצוב בלונים לאירועים בפרט.

קיימים מספר סוגי סידור בלונים פופולאריים –

  • זרי בלונים- מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל ובכלל סוג אירוע. יש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. אץ זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה ליום הולדת, ברחבת הריקודים, מעל הבר, במרכזי שולחנות ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות מסוימות להדגשת קונספט עיצובי. לדוגמא- ניתן להוסיף בלוני מספרים, בלוני אותיות וכדומה. הוספת בלונים ייחודיים הופכים את עיצוב הבלונים למרשים יותר ומראה שנעשתה בעיצוב מחשבה והשקעה רבה.
  • שרשראות בלונים- שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. בדרך כלל ניתן לראות שרשרת היוצרת מעין קשת וממוקמת בכניסה לאירוע. מהווה מיקום מושלם לתמונות של האורחים. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל יום הולדת לאירוע משודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה ליום הולדת, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • קיר בלונים- סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. תוכלו להפוך את קיר הבלונים למוקד תמונות של האורחים שלכם ולהוסיף אפילו אביזרים איתם ניתן לעשות תמונות כיפיות ומצחיקות שישדרגו את החוויה של האורחים. קיר בלונים יכול להיות ממוקם במגוון מקומות ביום הולדת שלכם ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים- מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות ברחבי האירוע כך שתוכלו לעצב איתם את החלל בייחודיות. דוגמאות למיקום מעמדי בלונים יהיו בכניסה לאירוע, במעברים ברחבי האירוע, ליד אזורי הישיבה באירוע ועוד.

עיצוב בלונים ליום הולדת- שילוב אקססוריזסידור בלונים לאירועים

עיצוב בלונים ליום הולדת יכול להשתדרג על ידי הוספת אקססוריז ייחודיים. יש לבחור את האקססוריז בהתאם לאופי האירוע, לצבעים שבחרתם, לסידור הבלונים ולאלמנטים נוספים שישפיעו על עיצוב האירוע שלכם.

  • סרטים צבעוניים- במידה שבחרתם לתלות את הבלונים ברחבי החלל, תאלצו להיעזר בסרטים לתלייה. על ידי בחירה של סרטים צבעוניים ניתן להתאים את צבע הסרטים לצבע הבלונים ולשדרג את מראה הבלונים באופן ייחודי. מתאים במיוחד לבלונים המשתלשלים מהתקרה באופן בודד.
  • משקולות- עיצוב בלונים ליום הולדת מצריך פעמים רבות שילוב משקולות על מנת שהבלונים לא יעופו ולא יזוזו ממקומם. מעבר לתפקיד פונקציונלי חשוב, המשקולות יכולות למלא גם תפקיד עיצובי.
  • תאורה- אחת האופציות הטובות ביותר לשדרוג בלונים ליום הולדת היא להוסיף לבלונים תאורה. תאורה לבלונים אפשרית על ידי גופי תאורת לד בלונים. גופים אלה מוכנים לבלונים לפני הניפוח ומאפשרים לבלונים לזהור באופן ייחודי ולשדרג את העיצוב של האירוע שלכם.
אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!