עיצוב בלונים בחדר

תוכן עניינים

מאז שאנחנו ילדים קטנים, בלונים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. הם מאפשרים לנו לקשט את ימי ההולדת שלנו או של החברים שלנו ולהוסיף להם צבע וייחודיות. למעשה קיימות אפשרויות עיצוב אינסופיות לבלונים על ידם ניתן לעצב אירועים במגוון סגנונות בלי הרבה מאמץ. לשם כך יש להתייחס למספר דגשים חשובים. על עיצוב בלונים בחדר נרחיב במאמר הבא.

 

דגשים לעיצוב בלונים בחדר

רוצים לדעת כיצד לבצע עיצוב בלונים בחדר בצורה טובה וייחודית? לפניכם מדריך על עיצוב בלונים בחדר.

בחירת הבלוניםלמעשה קיימות אפשרויות עיצוב אינסופיות לבלונים על ידם ניתן לעצב אירועים במגוון סגנונות בלי הרבה מאמץ. לשם כך יש להתייחס למספר דגשים חשובים. על עיצוב בלונים בחדר נרחיב במאמר הבא

הדגש הראשון שלנו לעיצוב בלונים בחדר הוא לבחור את סוג הבלונים. קיימים בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית, שכן בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. שני הסוגים קיימים במגוון צבעים, מגוון גימורים ובצורות שונות. ניתן לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו, אך יש לשמור על איזון ביניהם על מנת לקבל עיצוב ייחודי.

בחירת הצבעיםהדגש הראשון שלנו לעיצוב בלונים בחדר הוא לבחור את סוג הבלונים. קיימים בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית

הדגש השני שלנו לעיצוב בלונים בחדר הוא בחירת הצבע. הצבעים הם אלו שקובעים את האווירה בחדר ואת התחושה העיצובית שלו.

קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים מהם ניתן לבחור עיצוב בלונים בחדר. לכן נסו להבין מספר אלמנטים כמו למי הבלונים מיועדים, מה המטרה לשמה הם מיועדים, מה האווירה שאתם רוצים לקבל וכדומה.

סידור הבלונים

קיימים מספר סוגי סידור בלונים פופולאריים –

  • זרי בלונים– מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל לכל מטרה. יש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. את זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לחדר, מעל המיטה, על הרצפה, על שולחן בחדר ובכל מקום אחר בחדר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות מסוימות להדגשת קונספט עיצובי. לדוגמא- ניתן להוסיף בלוני מספרים, בלוני אותיות וכדומה. הוספת בלונים ייחודיים הופכים את עיצוב הבלונים למרשים יותר ומראה שנעשתה בעיצוב מחשבה והשקעה רבה.
  • שרשראות בלונים– שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. ניתן למקם שרשרת בלונים בכניסה לחדר על מנת לקבל אפקט "וואו" לכל מי שנכנס לחדר. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל עיצוב בלונים בחדר למשודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה לחדר, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • תליית בלונים מהתקרה- אחת האופציות הטובות ביותר לעיצוב בלונים בחדר הוא להדביק שלל בלונים בודדים על תקרת החדר. מהבלונים ניתן לשלשל גם סרטים צבעוניים מה שמשדרג את מראם.
  • קיר בלונים– סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. קיר בלונים יכול להיות ממוקם על כל קיר בחדר ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים– מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות כך שתוכלו לעצב איתם את החדר בייחודיות.

שילוב אקססוריזאחת האופציות הטובות ביותר לעיצוב בלונים בחדר הוא להדביק שלל בלונים בודדים על תקרת החדר. מהבלונים ניתן לשלשל גם סרטים צבעוניים מה שמשדרג את מראם.

עיצוב בלונים בחדר יכול להשתדרג על ידי הוספת אקססוריז ייחודיים. יש לבחור את האקססוריז בהתאם לצבעים שבחרתם, לסידור הבלונים ולאלמנטים נוספים שישפיעו על עיצוב הבלונים בחדר.

  • סרטים צבעוניים– במידה שבחרתם לתלות את הבלונים ברחבי החדר, ניתן להיעזר בסרטים לתלייה. על ידי בחירה של סרטים צבעוניים ניתן להתאים את צבע הסרטים לצבע הבלונים ולשדרג את מראה הבלונים באופן ייחודי. כפי שציינו קודם, מתאים במיוחד לבלונים המשתלשלים מהתקרה באופן בודד.
  • משקולות– עיצוב בלונים בחדר מצריך פעמים רבות שילוב משקולות על מנת שהבלונים לא יעופו ולא יזוזו ממקומם, לדוגמא כאשר ממקמים שרשראות בלונים או מעמדי בלונים. מעבר לתפקיד פונקציונלי חשוב, המשקולות יכולות למלא גם תפקיד עיצובי.
  • תאורה– אחת האופציות הטובות ביותר לשדרוג של עיצוב בלונים בחדר היא להוסיף לבלונים תאורה. תאורה לבלונים אפשרית על ידי גופי תאורת לד בלונים. גופים אלה מוכנים לבלונים לפני הניפוח ומאפשרים לבלונים לזהור באופן ייחודי ולשדרג את העיצוב של הבלונים בחדר.

עיצוב בלונים בחדר- ניפוח הבלוניםאחת האופציות הטובות ביותר לשדרוג של עיצוב בלונים בחדר היא להוסיף לבלונים תאורה. תאורה לבלונים אפשרית על ידי גופי תאורת לד בלונים

בלונים הם בסופו של דבר מין גומי שנמתח על ידי ניפוח. ניפוח הבלונים הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב שלהם. כאשר בלונים מנופחים כמו שצריך הם מקבלים מראה רענן, מתוח ויפה. לעומת זאת, במצב בו הניפוח לא טוב הבלונים נראים מדולדלים ומצומקים.

  1. ניפוח על ידי אוויר –ניפוח על ידי אוויר הוא ניפוח רגיל. ניתן לבחור בניפוח על ידי נשיפה או על ידי משאבת ניפוח ידנית או חשמלית. במידה שמדובר בכמות בלונים גדולה ניפוח על ידי משאבת אוויר יהיה הבחירה הטובה יותר, שכן בסופו של דבר האוויר שלכם ייגמר. בלונים המנופחים על ידי אוויר יכולים לשרוד בין שישה לשמונה שבועות.
  2. ניפוח על ידי הליום –הליום הוא גז נטול צבע, טעם וריח, לא דליק ולא מסוכן. על מנת לנפח בלונים על ידי הליום יש להיעזר בעסקים מתאימים או להשתמש במיכל מתאים. כיום קיימים עסקים רבים המעניקים שירותי ניפוח בלונים על ידי הליום. כמו כן ניתן להזמין בלוני הליום אונליין ולקבל אותם הביתה. את ההזמנה תוכלו לבצע מראש למועד קרוב ככל האפשר למועד האירוע כך שהבלונים יישארו מנופחים בצורה יפה וטובה. בלונים המנופחים על ידי הליום יכולים לשרוד בין 3 ימים לבין שבועיים, בהתאם לסוג הבלון ולגודל שלו.

שימו לב כי ניתן להשתמש בהליום משופר שמשפיע על זמן הציפה של הבלונים ומאריך אותו באופן משמעותי. ההליום המשופר הוא מבוסס מים והוא מכיל פלסטיק מסיס שמסייע בייצוב גז ההליום. לכן, אם אתם חוששים שהבלונים לא יישארו עם מראה רענן ומתוח עד האירוע מומלץ להשתמש בהליום משופר.

יש לקחת בחשבון- הליום הוא לא גז רעיל אך שאיפה משמעותית שלו עלולה להיות מסוכנת מאוד.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!