בר אקטיבי לכל סוגי האירועים – אטרקציה מיוחדת לאירוע שלכם

תוכן עניינים

אחת מהחוויות באירוע מושקע, הוא ללא ספק בר אקטיבי לאירועים מכל הסוגים.

בר מסוג זה, יועד בדרך כלל לצעירים שאוהבים לשוח, לשתות משקאות יוחדים, או ממתקי ג'לי ספוגים במשקאות אלכוהוליים טעימים.

אם גם אתם מתכננים אירוע משפחתי בלתי נשכח כמו חתונה, מומלץ כי תקראו את השורות הבאות.

מי שמזמין בר אקטיבי, הברמנים יעשו את העבודה של חיבור לקהל היעד.

הכוונה היא שברמנים צעירים יגיעו לרחבת הריקודים, יגישו משקאות וחטיפי אלכוהול וירימו את מצב הרוח והשמחה באירוע.

גם אנשים שיושבים עדיין בשולחנות באולם או בגן האירועים, פשוט יקומו ממקומותיהם ויצטרפו לרחבת הריקודים.

בר אקטיבי – המסמר של כל אירוע

האירוע שתתכננו, יהיה עשיר יותר אם תזמינו שירותי בר אקטיבי. אתם לא תצטרכו לדאוג למשקאות אלכוהולייים, ולא יהיה איזה בר בפינה שמגיש את המשקאות שאתם רואים בכל אירוע, כי אם אתם והאורחים שלכם, תיהנו מאטרקציה מיוחדת במינה וכן, אתם תהיו כמו האורחים באירוע, כאשר ישנם אנשים מקצועיים, כגון ברמנים מנוסים שהתחום שלהם זה להגיש משקאות איכותיים ולהנחות את המוזמנים, באמצעות אטרקציות שרק גורמות לכולם לשמוח ולהיכנס לאווירה מחשמלת.

 אלכוהול חופשי, מבחנות ג'לי והמון שמחה

זו התוצאה שתקבלו, אם תזמינו חברה המספקת שירותי בר אקטיבי לאירועים. כאשר הברמנים מגיעים עם מגש שעליו משקאות מכל מיני סוגים, המושכים את העין, המוזיקה מקפיצה, האירוע יזרום, והמוזמנים ייהנו מחוויה בלתי נשכחת שיש בה אלכוהול חופשי, ברמנים אשר מכירים היטב את עבודתם, כאשר הבר הוא אכן בר פעיל עם שפע של גימיקים, כמו אלכוהול חופשי, מבחנות ג'לי וים של שמחה. אתם תהיו בטוחים, כי זה יהיה אירוע אשר ידובר עליו עוד הרבה. זוהי ללא ספק אטרקציה שהמון אוהבים. לא עוד אירוע בנאלי, כי אם אירוע מיוחד במינו. יש לבחור חברה שמציעה שירותי בר אקטיבי שיש עליה המון המלצות, או אם הייתם באירוע כזה ואהבתם את הגימיק של בר אקטיבי, לקחתם את הכרטיס ביקור של החברה, רוב הסיכויים הם, שגם לכם יהיה אירוע מוצלח במיוחד.

מה עוד כולל בר אקטיבי בנוסף למשקאות וגימיקים בתחום האלכוהול?

חברות אשר מספקות שירותי בר אקטיבי, מספקות גם בר קוקטיילים לחתונה עגלת קפה ומתוקים, גלידה ועוד. לעיתים תמצאו את הבר בכניסה לאולם  או לגן האירועים ולפעמים בתוך המבנה עצמו. המטרה היא בשירות מיוחד זה לאירועים, שאם התנועה אל הבר אינו גדולה, הברמנים יגיעו אל המוזמנים, יציעו להם משקה אלכוהולי שהם אוהבים, או יציעו להם קוקטיילים מיוחדים ואף, ימשכו אותם לאזור הריקודים.למעשה, הבר פעיל בכל שעות האירוע, ועד השעות הקטנות של הלילה שלרוב, אלה השעות שהצעירים נשארים לחגוג עם בעל האירוע. לסיכום- אם אתם מעוניינים באירוע שמח, עשיר ומושקע, אל תהיו פאסיביים, הזמינו גם אתם שירותי בר אקטיבי לאירוע שלכם!.

בר

 

 

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!