בלונים לאירוע חברה

תוכן עניינים

בלונים לאירוע חברה יכולים לשדרג ולהקפיץ את האירוע בכמה וכמה מונים, במיוחד אם מדברים על סידור בלונים מקצועי בצורות שונות עבור אירועים. סידורי בלונים לאירועי חברה הפכו עם השנים למרכיב חיוני בכל תפאורת אירוע, בואו נבין במה מדובר.

בין אם מדובר על כנס עסקי, אירוע גיבוש לעובדים או אירוע חברה, זהו רגע חשוב. זה הזמן שבו העובדים חוגגים את העבודה הקשה וההישגים שלהם, הקולגות את עסקאותיהם ורגעים חשובים אחרים. ואין ספק, סידור הבלונים הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר במסיבת חברה, בואו נדבר על זה.

מה שצריך לדעת על סידור בלונים לאירוע חברהבלונים לאירוע חברה יכולים לשדרג ולהקפיץ את האירוע בכמה וכמה מונים, במיוחד אם מדברים על סידור בלונים מקצועי בצורות שונות עבור אירועים.

קודם כל, אלא אם יש דרישה אחרת, סידור הבלונים צריך להיות פשוט ואלגנטי. ישנם גם סידורי בלונים משוגעים לגמרי בכל מיני צורות וזוויות שונות, אבל בדרך כלל הבחירה הנכונה לאירועי חברה היא סידור בלונים ברוח האירוע העסקי, אלגנטי ומקצועי. בתוך כך, הצבעים צריכים להתאים לצבעים הארגוניים של החברה ולמסר השיווקי שלה.

כדי שדבר לא יחסר בהמשך, ודאו שיש לכם מספיק בלונים עם הצבע שבחרתם. אם בחרתם חברת הפקות שתנהל את האירוע, היא תוודא שכל הבלונים נמצאים שם מבעוד מועד. בנוסף, יש לקשור את הבלונים יחד באמצעות חוט או סרט רך, לא סרט קשיח מכל סוג. אם עושים זאת נכון, בלונים הם חלק חיוני בכל חגיגה והם דרך מצוינת להוסיף קצת חיים לאירוע חברה. הם יוצרים עיטור ייחודי ויכולים לשמש גם כאביזר שימושי במהלך האירוע.

מה לבדוק לפני הזמנת בלונים לאירועי חברה?

ראשית, חשוב לבדוק כמה בלונים אתם בדיוק צריכים. שנית, בדקו אם אתם רוצים שהם יהיו תלויים מהתקרה או על הקרקע, ובדקו באיזה סוג בלון כדאי להשתמש. ואם אתם מתכוונים למלא את הבלונים בהליום, לפני בלונים לאירוע חברה בדקו איזה סוג הליום יעבוד הכי טוב עם הבלון שלכם

אם תעקבו אחר הדגשים והטיפים האלו, אתם תגלו כי בלונים הם אחד הקישוטים הפופולריים ביותר לאירוע חברה, ולא בכדי. הם מגיעים בכל הצורות, הצבעים והגדלים, מה שהופך אותם לקישוט מצוין למגוון רחב של אירועים. ומה לגבי טיפים לסידור בלונים לאירועים? כל מה שצריך לדעת על סידור בלונים לאירוע חברה נמצא בהמשך המאמר, המשיכו לקרוא.

טיפים לסידור בלונים לאירוע חברהמה שצריך לדעת על סידור בלונים לאירוע חברה קודם כל, אלא אם יש דרישה אחרת, סידור הבלונים צריך להיות פשוט ואלגנטי.

בלונים הם דרך מצוינת להוסיף צבע ואישיות לאירוע שלכם. אבל, כאשר אתם מתכננים אירוע עם בלונים, יכול להיות מאתגר לארגן אותם כך שישפיעו על עיצוב האירוע בצורה הטובה ביותר. זכרו, מגוון הוא חשוב כי אנשים נוטים יותר לזכור משהו שהם רואים מספר פעמים. בתוך כך,  זכרו שצורת הבלון יכולה להשפיע על איך שהוא נראה ברחבי האירוע.

עדיף יהיה, אם יהיו לכם כמה צורות שונות של בלונים מפוזרים באירוע. כל פינה באירוע זכאית לעיצוב בלונים משלה, ככה שתוכלו להתאים את סוגי הבלונים לאזורים שונים באולם האירועים או ברחבי המשרד. בסופו של דבר, סידור בלונים הוא חלק חשוב באירוע חברה. ישנם כמה כללים בסיסיים שכדאי להקפיד עליהם על מנת לוודא שהבלונים מסודרים בצורה שגורמת לאירוע להיראות נהדר. למשל, טיפ נוסף הוא, סידורם באופן שניתן לראותם בקלות על ידי המשתתפים ולוודא שיש מספיק מקום עבורם בחלל האירוע.

באילו עיצובים אפשר לסדר בלונים לאירוע חברה?

סידור הבלונים יכול להיעשות במספר דרכים שנהוג לראות בדרך כלל באירועי חברה. ניתן לסדר בלונים במגוון צורות וגדלים ליצירת אפקטים שונים, כאשר חלק מהעיצובים כוללים למשל קשת בלונים גדולה, סדרת בלונים על הקרקע, קיר בלון עם חלונות ועוד רבות.

זכרו, צורות וגדלים שונים של בלונים יכולים ליצור אפקטים שונים בהתאם למה שאתם רוצים שהם יעשו. לדוגמה, אם אתם רוצים שהאורחים שלכם יתרגשו מהאירוע שלכם, אז עדיף לארגן יחד צרור בלונים עגולים במקבץ גדול במרכז החדר שלכם. זה מרשים, ממגנט ומיד תופס את העין של כל אורח ואורחת שנכנסים בדלתות האירוע.

באילו עיצובים אפשר לסדר בלונים לאירוע חברה? סידור הבלונים יכול להיעשות במספר דרכים שנהוג לראות בדרך כלל באירועי חברה.

חברת הפקות עבור סידור בלונים לאירוע חברה

חברת הפקות היא הבחירה הטובה ביותר כאשר אתם צריכים לארגן בלונים לאירוע חברה. זה יעזור לכם להפיק את המרב מהתקציב ומהזמן שלכם, ולוודא שיש לכם את ה-LOOK הטוב ביותר עבור האירוע שלכם. עם זאת, אם אתם מארגנים מסיבה קטנה, אז אולי לא כדאי לשכור חברת הפקות. אבל אם אתם מתכננים לערוך אירוע עם יותר מ-20 איש, אז בהחלט שווה לשקול קבלת עזרה.

כדי לעזור לכם להחליט אם לשכור חברת הפקה שתסדר את הבלונים ותדאג באופן כללי להפקת האירוע, הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. קודם כל, כמה אנשים יהיו באירוע? שנית, קחו בחשבון את סוג המקום שבו האירוע יתקיים, וכמה זמן יש לכם לפני שהאירוע שלכם מתחיל. ולבסוף, מה התקציב לפרויקט הזה?

כמה עולה סידור בלונים לאירוע חברה?

העלות של סידור בלונים לאירוע חברה יכולה להיות בין כמה מאות שקלים בודדים ועד אלפים בודדים של שקלים, תלוי בסדר הגודל של האירוע. לרוב המחיר נקבע לפי מספר הבלונים, גודל השטח שבו צריך לסדר אותם, והזמן הדרוש לסידורם.

כמצוין, המחיר תלוי בגודל האירוע ובכמות הבלונים שיש לארגן. תוכלו גם לבחור חבילה הכוללת את כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם כמו פרחים, שולחנות, כיסאות וקישוטים נוספים, מה שבאופן טבעי יקפיץ את המחיר של הפקת התפאורה הזאת. בשורה התחתונה, רוב החברות רוצות להפוך את אירועי החברה שלהן למיוחדים ובלתי נשכחים. אחת הדרכים לעשות זאת היא ארגון בלונים לאירוע. לחברות תמיד יהיה חשוב לארגן בלונים בצורה מקצועית ובהתאם לנושא האירוע. כפועל יוצא מכך, המחיר משתנה בהתאם לסוג האירוע שאתם עורכים וסוג נושא האירוע שלכם.

רוצים לשדרג את מראה האירוע שלכם? לשם כך תוכלו להוסיף לעיצוב האירוע בלונים. בלונים לאירועים יכולים לשדרג את מראה האירוע. תוכלו לבחור בעיצוב בלונים קליל או בעיצוב אלגנטי ויוקרתי. לפניכם מדריך לעיצוב בלונים לאירועים.

בחירת צבע עבור בלונים לאירועיםאחד הכללים החשובים ביותר בעיצוב בלונים לאירועים הוא הצבע של הבלונים.

אחד הכללים החשובים ביותר בעיצוב בלונים לאירועים הוא הצבע של הבלונים. צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב אירועים בכלל ובעיצוב בלונים לאירועים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו.

קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים מהם ניתן לבחור בלונים לאירועים. יתרון גדול מצד אחד, אך הופך את הבחירה המדויקת לקשה יותר. לכן, נסו לחשוב מה אופי האירוע ומה האווירה אליה צריך להתאים את הבלונים. כלומר, אם אתם רוצים לעצב מסיבת יום הולדת של בת עשרה, סקאלת הצבעים יכולה לנוע סביב לבן, ורוד וסגול לדוגמא. לעומת זאת, אם אתם מחפשים בלונים לאירוע חברה יש לבחור בצבעים אחרים.

על מנת לבחור את צבעי הבלונים, יש להתחשב באופי האירוע וכך בצבעים של העיצוב שלו. התאימו בין צבעי הבלונים לבין הצבעים בהם יעוצב האירוע. חשוב מאוד להקפיד על התאמה בין השניים על מנת להגיע להרמוניה עיצובית. כך עיצוב האירוע יהפוך למרשים פי כמה ואתם תוכלו להנות משדרוג משמעותי של האירוע.

כיצד נבחר את סוג הבלונים לאירועים?

על מנת לעצב בלונים לאירועים יש לבחור את סוג הבלונים הנכון והמתאים ביותר. קיימים שני סוגים מרכזיים- בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. מבחינת צבעים יש לקחת בחשבון כי ניתן להשיג גם את בלוני הלטקס וגם את בלוני האלומיניום במגוון רחב מאוד של גוונים וצבעים. כמו כן שני סוגי הבלונים קיימים במגוון גימורים ובצורות שונות (לדוגמא בלונים בצורת לב או כוכב, בלוני מספרים או בלוני אותיות ועוד). כמו כן צריך לחשוב האם אתם מעוניינים בניפוח בלונים על ידי אוויר או על ידי הליום.

מבחינה עיצובית יש לקחת בחשבון כי בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. לכן, יש להתאים זאת לסוג האירוע.

נסו לחשוב מה אופי האירוע, מה אופי בעלי האירוע ומה אתם רוצים להשיג מבחינה עיצובית, על מנת לבחור בסוג הבלון הנכון לכם. כמובן שתוכלו לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו. במידה שאתם בוחרים לשלב את שני סוגי הבלונים חשוב לשמור על איזון בין השניים ולא להתפזר יותר מידי, על מנת לקבל עיצוב ייחודי מצד אחד ואלגנטי מצד שני.

סידור בלונים לאירועים- מה האפשרויות?סידור בלונים לאירועים- מה האפשרויות? בחרתם את סוג הבלונים ואת פלטת הצבעים של הבלונים?

בחרתם את סוג הבלונים ואת פלטת הצבעים של הבלונים? מצוין, כעת יש לבחור את סידור הבלונים המתאים ביותר. לשם כך, ריכזנו לכם את סוגי סידור הבלונים הפופולאריים שישדרגו את האירוע שלכם-

  • זרי בלונים- זרי בלונים נחשבים לסידור הבלונים הנפוץ והפשוט ביותר, שיכול לשדרג את המראה של הבלונים הפשוטים ביותר. מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל ובכלל סוג אירוע. כמובן שיש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. אץ זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לאירוע, ברחבת הריקודים, מעל הבר, במרכזי שולחנות ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות מסוימות להדגשת קונספט עיצובי. לדוגמא- לזר בלונים ביום הולדת ניתן להוסיף בלוני מספרים, לזר בלונים בחתונה ניתן להוסיף בלון לב, לזר בלונים בברית ניתן להוסיף בלון מוצץ וכן הלאה. הוספת בלונים ייחודיים הופכים את עיצוב הבלונים למרשים יותר ומראה שנעשתה בעיצוב מחשבה והשקעה רבה.
  • שרשראות בלונים- שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. בדרך כלל ניתן לראות שרשרת היוצרת מעין קשת וממוקמת בכניסה לאירוע. מהווה מיקום מושלם לתמונות של האורחים. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל אירוע לאירוע משודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה לאירוע, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • קיר בלונים- סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. תוכלו להפוך את קיר הבלונים למוקד תמונות של האורחים שלכם ולהוסיף אפילו אביזרים איתם ניתן לעשות תמונות כיפיות ומצחיקות שישדרגו את החוויה של האורחים. קיר בלונים יכול להיות ממוקם במגוון מקומות באירוע שלכם ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים- מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות ברחבי האירוע כך שתוכלו לעצב איתם את החלל בייחודיות. דוגמאות למיקום מעמדי בלונים יהיו בכניסה לאירוע, במעברים ברחבי האירוע, ליד אזורי הישיבה באירוע ועוד. על ידי מעמדי בלונים תוכלו להדגיש את הקונספט העיצובי של האירוע ולשדרג אותו.

כמה עולים בלונים לאירועים?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והשאלה תלויה בגורמים שונים כמו סוג הבלונים, סידור הבלונים שבחרתם, כמות הבלונים, האם בחרתם בבלונים בצורות, מה גודל הבלונים ועוד. ריכזנו לכם ממוצע מחירים למספר אפשרויות של בלונים לאירועים-

  • מחיר בלונים לאירועים עבור עיצוב שולחנות ייחודי ינוע בין 500 ל-1,000 שקלים עבור 10 שולחנות על כל שולחן נוסף יש לשלם בין 40 ל-100 שקלים. במידה שתבחרו בלונים עם הדפסה אישית או בצורות ייחודיות המחיר יעלה.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור עיצוב שולחנות על ידי זר פשוט ינוע בין 500 ל-800 עבור 10 שולחנות.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור שער בלונים ינוע בין 350 ל-1,000 שקלים בהתאם למורכבות העיצוב ולכמות הבלונים. אם תבחרו שער בלונים אחד או ארבעה לדוגמא, אם תוסיפו בלונים מיוחדים כמו בלוני מספרים, בלוני אותיות וכדומה.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור רשת להפרחת בלונים לאחר החופה ינוע בין 400 ל-600 שקלים עבור 100 בלונים.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור בלוני לד בכניסה לאירוע/ בדרך לחופה ינוע בין 300 ל-500 שקלים ל-10 בלונים.

בלונים לאירוע הם אחד הקישוטים הפופולריים והמגוונים ביותר לכל אירוע וחגיגה. הם יכולים לשמש לקישוט מקום, כעיצוב במסיבה, או כמתנה לאורחים שלכם אפילו. הם גם קישוט במחיר סביר שניתן לעשות בהם שימוש חוזר, אם אתם לא רוצים לבזבז עליהם כסף שוב.

ישנם סוגים רבים ושונים של בלונים לבחירה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהם כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. קודם כל, חשוב לוודא איזו מידה של בלוני אירוע עליכם לקבל. ישנם קטנים, בינוניים, גדולים וכאלו שהם כל כך ענקיים עד שאפשר להכניס בתוכם בלון נוסף. שנית, בדקו איזה סוג אתם צריכים לקבל או לרכוש. שלישית, תחליטו איזה צבע בלונים אתם צריכים. ורביעית, תבדקו כיצד אתם מחברים בלונים לעיצוב המסיבה הכללי שלכם. מה עוד צריך לדעת? המשיכו לקרוא.

הוספת עיצוב, צבע ושמחה לכל חלל מסיבתיבלונים לאירוע הם אחד הקישוטים הפופולריים והמגוונים ביותר לכל אירוע וחגיגה. הם יכולים לשמש לקישוט מקום, כעיצוב במסיבה, או כמתנה לאורחים שלכם אפילו.

בלונים הם קישוט פופולרי המשמש לקישוט והוספת צבע לכל אירוע. אבל מה כדאי לדעת על בלונים? ובכן, כדאי לדעת שהם עשויים מגומי ובדרך כלל בצורת חיה בלון או פרחי בלון. כמו כן, ניתן למלא אותם בהליום או באוויר ויכולים לצוף באוויר עד שעתיים לפני שצריך למלא אותם מחדש.

זאת ועוד, אתם יכולים לקנות אותם בחנויות, אבל בהחלט ניתן לרכוש אותם גם באינטרנט במחירים מוזלים. בסופו של דבר, בלונים לאירוע הם אחד מפריטי הקישוט הפופולריים ביותר לכל אירוע. גם מאוד כיף לשחק איתם, ככה שהם סוג של אטרקציה בפני עצמה עבור הילדים.

באילו צורות וגדלים בלונים לאירוע מגיעים?

בלונים מגיעים בכל הצורות והגדלים. אתם יכולים למצוא אותם בחנויות שמוכרות ציוד למסיבות או באינטרנט, ברשתות קמעונאיות ועוד. בתוך כך, ניתן להשתמש בבלונים לאירועים במגוון חגיגות שונות כדי להפוך אותן לבלתי נשכחות. הם גם דרך מצוינת להוסיף אישיות ויצירתיות לאירוע.

ניתן להשתמש בבלונים לאירועים בכל סוג של אירוע, בין אם זה השקת מוצר, טקס הענקת פרסים או מסיבה. בלונים לאירועים שימושיים גם ליצירת מיתוג בכל מיני כנסים שונים. לדוגמה, אם יש לכם אירוע שעוסק בטכנולוגיה, תוכלו להשתמש בבלון לאירועים שעליו יש תמונה של טלפון או מכשיר טכנולוגי אחר.

להפוך את האירוע לצבעוני ומרגש

אחת הדרכים להפוך את האירועים שלכם לבלתי נשכחים יותר היא למלא אותם בבלונים צבעוניים וקישוטים אחרים. זה יעזור ליצור את האווירה שאתם רוצים לאירוע שלכם ויגרום לו להרגיש כמו משהו מיוחד. בלונים לאירועים הם דרך מצוינת לעזור לקהל שלכם להישאר מעורב ולהבין מה קורה במהלך האירוע.

בהיבט זה של הדברים, הם למעשה דרך מצוינת לספק הקשר ומידע על מה שקורה באירוע. והחלק הכי טוב בהם הוא, שהם קלים במיוחד לשימוש ותלייה. על המשקל הזה, עיצוב אירועים עם בלוני אירועים יקל על הקהל שלכם לעקוב ולהבין מה קורה באירוע. זה גם יעזור להם להרגיש מחוברים יותר לשלבי האירוע השונים. ואם כך, אז בלונים לאירועים יכולים לשמש לכל סוג של אירוע, בין אם זה כנס שנתי, סמינר, או אפילו כנס עסקי.

כל מה שצריך לדעת על אומנות ניפוח בלונים מעוצבים

בלונים לאירועים הם כלי פופולרי מאוד בעיצוב אירועים. הם משמשים כדי להפוך מקום תוסס יותר ולהוסיף לו יותר צבע. בלונים לאירועים יכולים לשמש גם כדרך להוספת הקשר ועומק בעיצוב, במיוחד אם מדברים על אומנות ניפוח בלונים מעוצבים לאירועים.

אומנות ניפוח בלונים מעוצבים היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר באירועים. מעבר לכך שהם מוסיפים המון סגנון וצבע לאירוע, אפשר להפוך אותם לפעילות באירועי ילדים, אך לא רק. בדרך כלל זה עובד בצורה של הפעלה לכל דבר, כאשר מנפח הבלונים מלמד את הילדים כיצד לנפחם בצורה של חיות, דמויות קומיקס, סמלים שונים ועוד.

למי מיועדת פעילות כמו ניפוח בלונים מעוצבים?בלונים לאירועים הם כלי פופולרי מאוד בעיצוב אירועים. הם משמשים כדי להפוך מקום תוסס יותר ולהוסיף לו יותר צבע.

אומנות ניפוח הבלונים המעוצבים אינה מוגבלת רק לילדים, אלא גם מבוגרים יכולים ליהנות ממנה. זוהי דרך מצוינת להוסיף צבע, טקסטורה וחיים לכל חלל. לא רבים יודעים זאת, אבל למעשה, אומנות ניפוח הבלונים המעוצבים היא מנהג עתיק יומין שעבר בדורות. לא מדובר באיזשהו טרנד אירועים חדש, שכן אומנות זו קיימת מאות שנים אחורה.

תהליך ניפוח הבלון כולל שימוש באוויר כדי למלא את הבלון בכמות קטנה של הליום או אוויר, ולאחר מכן איטומו בעזרת קשר. זה יוצר שכבת גז דקה בין פנים הבלון לחוץ. לחץ הגז מאלץ את החלק הפנימי להתרחב כלפי חוץ, מה שניתן לראות בכל מיני צורות, תלוי איך אתם קושרים את הקשר. ניפוח בלון מנופח הוא תהליך מסובך, שכן הוא דורש מכם לשמור על שליטה על הידיים וכושר הניפוח שלכם,  ובו בזמן למנוע דליפות כלשהן.

עד כמה ניפוח בלונים מעוצבים זה אטרקציה מומלצת לאירועים?

אטרקציה זו מומלצת לאירועים עם כמות אורחים גדולה ולילדים מתחת לגיל 10, אבל לא רק. ניפוח בלונים מעוצבים היא אטרקציה פופולרית לאירועים, אך היא צריכה להיות מלווה במנפח בלונים מקצועי שמדריך את האורחים כיצד לעשות זאת בצורה נכונה.

כמו כן, ניפוח בלונים מעוצבים היא אחת האטרקציות הנפוצות ביותר באירועים ופסטיבלים. זוהי גם פעילות פופולרית למסיבות ילדים, אבל ניפוח בלונים מעוצבים יכול להיות מסוכן אם לא נעשה נכון. למשל, יכולים להיווצר מקרים בהם הבלון מחליק מהיד ופוגע בעיניים, כך שהפעילות שמחייבת השגחה מקצועית. זה, במקרה של ניפוח בעזרת הפה ובצורה ידנית. במקרים של שימוש במכונת ניפוח בלונים, צריך להיזהר אפילו יותר. באמצעות המכונה, ניפוח בלונים מעוצבים צריך להיעשות רק על ידי עובדי בלונים מנוסים הבקיאים בתהליך ניפוחם בצורה בטוחה. מתנפחים צריכים תמיד ללבוש כפפות ולנקוט תמיד באמצעי זהירות בעת הטיפול באוויר החם. כמו כן, עליהם להשתמש בכלים הנכונים כדי לנפח את הבלונים הללו מבלי לגרום נזק להם או לכל מי שסביבם.

בלונים לאירועים יכולים לשדרג את מראה האירוע ולהפוך אותו למרשים וייחודי במיוחד. על מנת לעצב בלונים לאירועים יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים חשובים. על בלונים לאירועים ועל כמה זה עולה נרחיב במאמר הבא.

בלונים לאירועים מחיר- בחירת הבלוניםבלונים לאירועים מחיר- בחירת הבלונים על מנת לעצב אירועים על ידי בלונים יש קודם כל לבחור את סוג הבלונים הנכון.

על מנת לעצב אירועים על ידי בלונים יש קודם כל לבחור את סוג הבלונים הנכון. קיימים בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. מבחינת צבעים יש לקחת בחשבון כי ניתן להשיג גם את בלוני הלטקס וגם את בלוני האלומיניום במגוון רחב מאוד של גוונים וצבעים. כמו כן שני סוגי הבלונים קיימים במגוון גימורים ובצורות שונות (לדוגמא בלונים בצורת לב או כוכב). כמו כן צריך לחשוב האם אתם מעוניינים בניפוח בלונים על ידי אוויר או על ידי הליום.

מבחינה עיצובית יש לקחת בחשבון כי בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. לכן, יש להתאים זאת לסוג האירוע.

נסו לחשוב מה אופי האירוע, מה אופי בעלי האירוע ומה אתם רוצים להשיג מבחינה עיצובית, על מנת לבחור בסוג הבלון הנכון לכם. כמובן שתוכלו לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו. במידה שאתם בוחרים לשלב את שני סוגי הבלונים חשוב לשמור על איזון בין השניים ולא להתפזר יותר מידי, על מנת לקבל עיצוב ייחודי מצד אחד ואלגנטי מצד שני.

בלונים לאירועים מחיר- בחירת הצבעיםבלונים לאירועים מחיר- בחירת הצבעים צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב אירועים בכלל ובעיצוב בלונים לאירועים בפרט.

צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב אירועים בכלל ובעיצוב בלונים לאירועים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו.

כפי שציינו קודם, קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים מהם ניתן לבחור בלונים לאירועים. יתרון גדול מצד אחד, אך הופך את הבחירה המדויקת לקשה יותר. לכן, נסו לחשוב מה אופי האירוע ומה האווירה אליה צריך להתאים את הבלונים. כלומר, אם אתם רוצים לעצב מסיבת יום הולדת של בת עשרה, סקאלת הצבעים יכולה לנוע סביב לבן, ורוד וסגול לדוגמא. לעומת זאת, אם אתם מחפשים בלונים לאירוע חברה יש לבחור בצבעים אחרים.

על מנת לבחור את צבעי הבלונים, יש להתחשב באופי האירוע וכך בצבעים של העיצוב שלו. התאימו בין צבעי הבלונים לבין הצבעים בהם יעוצב האירוע. חשוב מאוד להקפיד על התאמה בין השניים על מנת להגיע להרמוניה עיצובית. כך עיצוב האירוע יהפוך למרשים פי כמה ואתם תוכלו להנות משדרוג משמעותי של האירוע.

בלונים לאירועים מחיר- בחירת סידור הבלונים

בחרתם את סוג הבלונים ואת פלטת הצבעים של הבלונים? מצוין, כעת יש לבחור את סידור הבלונים המתאים ביותר. לשם כך, ריכזנו לכם את סוגי סידור הבלונים הפופולאריים שישדרגו את האירוע שלכם-

  • זרי בלונים- כולנו מכירים זרים עשויים בלונים ואיך הם משדרגים את המראה של הבלונים, גם הפשוטים ביותר. מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל ובכלל סוג אירוע. כמובן שיש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. אץ זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לאירוע, ברחבת הריקודים, מעל הבר, במרכזי שולחנות ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות מסוימות להדגשת קונספט עיצובי. לדוגמא- לזר בלונים ביום הולדת ניתן להוסיף בלוני מספרים, לזר בלונים בחתונה ניתן להוסיף בלון לב, לזר בלונים בברית ניתן להוסיף בלון מוצץ וכן הלאה. הוספת בלונים ייחודיים הופכים את עיצוב הבלונים למרשים יותר ומראה שנעשתה בעיצוב מחשבה והשקעה רבה.
  • שרשראות בלונים- שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. בדרך כלל ניתן לראות שרשרת היוצרת מעין קשת וממוקמת בכניסה לאירוע. מהווה מיקום מושלם לתמונות של האורחים. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל אירוע לאירוע משודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה לאירוע, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • קיר בלונים- סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. תוכלו להפוך את קיר הבלונים למוקד תמונות של האורחים שלכם ולהוסיף אפילו אביזרים איתם ניתן לעשות תמונות כיפיות ומצחיקות שישדרגו את החוויה של האורחים. קיר בלונים יכול להיות ממוקם במגוון מקומות באירוע שלכם ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים- מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות ברחבי האירוע כך שתוכלו לעצב איתם את החלל בייחודיות. דוגמאות למיקום מעמדי בלונים יהיו בכניסה לאירוע, במעברים ברחבי האירוע, ליד אזורי הישיבה באירוע ועוד. על ידי מעמדי בלונים תוכלו להדגיש את הקונספט העיצובי של האירוע ולשדרג אותו.

בלונים לאירועים מחיר- כמה זה עולה?בלונים לאירועים מחיר- כמה זה עולה? קשה לענות על השאלה כמה עולים בלונים לאירועים באופן חד משמעי מאחר והשאלה תלויה בגורמים שונים כמו סוג הבלונים

קשה לענות על השאלה כמה עולים בלונים לאירועים באופן חד משמעי מאחר והשאלה תלויה בגורמים שונים כמו סוג הבלונים, סידור הבלונים שבחרתם, כמות הבלונים, האם בחרתם בבלונים בצורות, מה גודל הבלונים ועוד. ריכזנו לכם ממוצע מחירים למספר אפשרויות של בלונים לאירועים-

  • מחיר בלונים לאירועים עבור עיצוב שולחנות ייחודי ינוע בין 500 ל-1,000 שקלים עבור 10 שולחנות על כל שולחן נוסף יש לשלם בין 40 ל-100 שקלים. במידה שתבחרו בלונים עם הדפסה אישית או בצורות ייחודיות המחיר יעלה.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור עיצוב שולחנות על ידי זר פשוט ינוע בין 500 ל-800 עבור 10 שולחנות.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור שער בלונים ינוע בין 350 ל-1,000 שקלים בהתאם למורכבות העיצוב ולכמות הבלונים. אם תבחרו שער בלונים אחד או ארבעה לדוגמא, אם תוסיפו בלונים מיוחדים כמו בלוני מספרים, בלוני אותיות וכדומה.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור רשת להפרחת בלונים לאחר החופה ינוע בין 400 ל-600 שקלים עבור 100 בלונים.
  • מחיר בלונים לאירועים עבור בלוני לד בכניסה לאירוע/ בדרך לחופה ינוע בין 300 ל-500 שקלים ל-10 בלונים.
אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!