ביטוח לרכב – בודקים ורוכשים את הביטוח הנכון

תוכן עניינים

אחת הרכישות החשובות ביותר שכל בעל רכב יכול וצריך לעשות, בין אם זה אחרי שהוא רוכש רכב חדש ובין אם זה במהלך השנים בהן הוא מחזיק ברשותו רכב, היא פוליסת ביטוח.

ביטוח לרכב הוא הרבה יותר מאשר פוליסה סטנדרטית שנועדה להגן על הנהג ולספק לו כיסויים במקרים של נזקים כאלה ואחרים, מדובר באמצעי שנועד לאפשר לבעל הרכב לנהוג בבטחה ברכבו, בראש שקט ובידיעה שאם חס וחלילה יקרה משהו, הרי שהוא לא יצטרך להתמודד עם ההשלכות הכלכליות הכרוכות בכך.

כל נזק שעלול להיגרם לרכב, בין אם זה כתוצאה מתאונה או חבלה, ובוודאי כל נזק שהוא עלול לגרום לאדם או לרכוש, יכול להיות מגולם בהוצאה כספית משמעותית. ביטוח לרכב מאפשר לו להשתמש ברכבו בידיעה, שלא משנה מה, הוא יוכל להשתמש בפוליסה ולא יידרש להוצאות כספיות גדולות מצידו. דרך הפוליסה הוא יוכל ליהנות מכיסויים רלוונטיים עבור כל ההוצאה.

לכן יש חשיבות גדולה לא רק ברכישת ביטוח לרכב אלא גם בבחירת הפוליסה הנכונה. בחירה נכונה תבוא לידי ביטוי בכך שהוא יידרש לשלם פרמיה בגובה מתאים לשירותים ולתנאים שהפוליסה מקנה לו מחד, ומאידך, בחירה נכונה כוללת את כל מה שהוא צריך, מבלי שיידרש לשלם עבור דברים שאין לו צורך בהם, או דברים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על העלויות ולייקר אותן שלא לצורך.

איך רוכשים ביטוח לרכב בצורה נכונה?

ישנן מספר נקודות שמבדילות בין בעלי רכבים, ויכולות להבדיל בין סוג פוליסה אחד לשני. מעבר לעובדה שלכל נהג יש מאפיינים משלו שיכולים להשפיע על דרישות החברה המבטחת וסוג הפוליסה שתוצע לו.

נקודה ראשונה היא, סוג הרכב שברשותו. ככל שהרכב יקר יותר, סביר להניח שהפוליסה תהיה משמעותית יותר. כך גם ישתלם לו יותר להשקיע בפוליסה. אם מדובר ברכב יקר, הוא ירצה ליהנות מכיסויים משמעותיים, שיכסו כל מקרה של חבלה, תאונה או גניבה. אם חס וחלילה קורה משהו, הוא יוכל לקבל את הפתרון הנכון עבורו.

נקודה שנייה, היא אופי השימוש ברכב. יש הבדל בין נהג שעושה שימוש קבוע ברכב, שימוש יומיומי, לבין נהגים שמשתמשים לעיתים רחוקות ברכב או רק בסופי שבוע (דוגמא חיילים). היום ניתן למצוא פוליסות מותאמות עבור נהגים, לא רק מבחינת סוג הרכב או איכות הנהיגה אלא גם על פי אופי השימוש ברכב. כך הם לא יצטרכו לשלם מחיר גבוה ביחס למה שהם משתמשים ברכב.

חשוב להדגיש, היום לא חייבים לרכוש פוליסה דרך חברת ביטוח. אפשר לרכוש פוליסות גם דרך גורמים אחרים איתם אנחנו עובדים באופן יומיומי ומציעים לנו פוליסות בתנאים משתלמים ואיכותיים. לכן, חשוב שאנחנו נבדוק מה אנחנו יכולים לקבל ונדאג לעשות השוואות מותאמות על פי תנאים ופרמטרים שונים.

ביטוח לרכב

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!