עיצוב בלונים לבר מצווה מחירים

תוכן עניינים

הוספת בלונים לבר מצווה יכולה להפוך את עיצוב החלל למרשים וייחודי במיוחד. עיצוב בלונים לבר מצווה צריך לכלול מספר אלמנטים על מנת שיתבצע כהלכה וימקסם את האופציות הטמונות בו. על עיצוב בלונים  לבר מצווה מחירים נרחיב במדריך הבא.

 

עיצוב בלונים לבר מצווה מחירים- מדריך עיצובעיצוב בלונים לבר מצווה מחירים מצריך התייחסות למספר אלמנטים. לפניכם מדריך עיצוב בלונים לבר מצווה על מנת שתוכלו לעשות זאת באופן הטוב ביות

עיצוב בלונים לבר מצווה מחירים מצריך התייחסות למספר אלמנטים. לפניכם מדריך עיצוב בלונים לבר מצווה על מנת שתוכלו לעשות זאת באופן הטוב ביותר-

  1. בחירת הבלונים – עיצוב בלונים לבר מצווה מצריך קודם כל בחירה של סוג הבלונים. קיימים בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. שני הסוגים קיימים במגוון צבעים, מגוון גימורים ובצורות שונות. כמו כן צריך לחשוב האם אתם מעוניינים בניפוח בלונים על ידי אוויר או על ידי הליום.

מבחינה עיצובית יש לקחת בחשבון כי בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. לכן, יש להתאים זאת לסוג האירוע ולמה שאתם רוצים להשיג מבחינה עיצובית, על מנת לבחור בסוג הבלון הנכון לכם. ניתן לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו, אך יש לשמור על איזון בין שני הסוגים.

  1. בחירת הצבעים – צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב אירועים בכלל ובעיצוב בלונים לאירועים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו.

קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים מהם ניתן לבחור בלונים לאירועים. יתרון גדול מצד אחד, אך הופך את הבחירה המדויקת לקשה יותר.עיצוב בלונים לבר מצווה מחירים- אז כמה זה עולה? קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והשאלה תלויה בגורמים שונים כמו סוג הבלונים, סידור הבלונים שבחרתם לכן, נסו לחשוב מה אופי האירוע ומה האווירה אליה צריך להתאים את הבלונים. צבעים לעיצוב בלונים לבר מצווה יהיו שונים מעיצוב בלונים לבת מצווה.

  1. סידור הבלונים – קיימים מספר סוגי סידור הבלונים הפופולאריים שישדרגו את בר המצווה שלכם:
  • זרי בלונים– מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל ובכלל סוג אירוע. יש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. אץ זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לבר מצווה, ברחבת הריקודים, מעל הבר, במרכזי שולחנות ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות מסוימות להדגשת קונספט עיצובי. לדוגמא- ניתן להוסיף בלוני מספרים, בלוני אותיות וכדומה. הוספת בלונים ייחודיים הופכים את עיצוב הבלונים למרשים יותר ומראה שנעשתה בעיצוב מחשבה והשקעה רבה.
  • שרשראות בלונים– שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. בדרך כלל ניתן לראות שרשרת היוצרת מעין קשת וממוקמת בכניסה לאירוע. מהווה מיקום מושלם לתמונות של האורחים. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל בר מצווה לאירוע משודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה לבר מצווה, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא.
  • קיר בלונים– סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. תוכלו להפוך את קיר הבלונים למוקד תמונות של האורחים שלכם ולהוסיף אפילו אביזרים איתם ניתן לעשות תמונות כיפיות ומצחיקות שישדרגו את החוויה של האורחים. קיר בלונים יכול להיות ממוקם במגוון מקומות בבר המצווה שלכם ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד.
  • מעמדי בלונים– מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות ברחבי האירוע כך שתוכלו לעצב איתם את החלל בייחודיות. דוגמאות למיקום מעמדי בלונים יהיו בכניסה לאירוע, במעברים ברחבי האירוע, ליד אזורי הישיבה באירוע ועוד. על ידי מעמדי בלונים תוכלו להדגיש את הקונספט העיצובי של האירוע ולשדרג אותו.
  1. שילוב אקססוריז – עיצוב בלונים ייחודי, מרשים ומשודרג ניתן להרוויח על ידי שילוב של אקססוריז בבלונים. יש לבחור אתעיצוב בלונים לבר מצווה מחירים- אז כמה זה עולה? קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והשאלה תלויה בגורמים שונים כמו סוג הבלונים האקססוריז בהתאם לאופי האירוע, לצבעים שבחרתם, לסידור הבלונים ולאלמנטים נוספים שישפיעו על עיצוב האירוע שלכם.
  • סרטים צבעוניים– במידה שבחרתם לתלות את הבלונים ברחבי החלל, תאלצו להיעזר בסרטים לתלייה. תוכלו לבחור בסרטים שקופים פשוטים. אך במידה שאתם רוצים לשדרג את מראה הבלונים תוכלו לבחור בסרטים צבעוניים. כך תוכלו להתאים את צבע הסרטים לצבע הבלונים ולשדרג את מראה הבלונים באופן ייחודי. מתאים במיוחד לבלונים המשתלשלים מהתקרה באופן בודד.
  • משקולות עיצוב בלונים לבר מצווה מצריך פעמים רבות שילוב משקולות על מנת שהבלונים לא יעופו ולא יזוזו ממקומם. מעבר לתפקיד פונקציונלי חשוב, המשקולות יכולות למלא גם תפקיד עיצובי. כך תוכלו למקסם את אפשרויות העיצוב ולשדרג אותן בכמה רמות.
  • תאורה- אחת האופציות הטובות ביותר לשדרוג בלונים לבר מצווה היא להוסיף לבלונים תאורה. תאורה לבלונים אפשרית על ידי גופי תאורת לד בלונים. גופים אלה מוכנים לבלונים לפני הניפוח ומאפשרים לבלונים לזהור באופן ייחודי ולשדרג את העיצוב של האירוע שלכם.

עיצוב בלונים לבר מצווה מחירים- אז כמה זה עולה?

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והשאלה תלויה בגורמים שונים כמו סוג הבלונים, סידור הבלונים שבחרתם, כמות הבלונים, האם בחרתם בבלונים בצורות, מה גודל הבלונים ועוד. ריכזנו לכם ממוצע מחירים למספר אפשרויות של עיצוב בלונים-

  • מחיר עיצוב בלונים לבר מצווה עבור עיצוב שולחנות ייחודי ינוע בין 500 ל-1,000 שקלים עבור 10 שולחנות על כל שולחן נוסף יש לשלם בין 40 ל-100 שקלים. במידה שתבחרו בלונים עם הדפסה אישית או בצורות ייחודיות המחיר יעלה.
  • מחיר עיצוב בלונים לבר מצווה עבור עיצוב שולחנות על ידי זר פשוט ינוע בין 500 ל-800 עבור 10 שולחנות.
  • מחיר עיצוב בלונים לבר מצווה עבור שער בלונים ינוע בין 350 ל-1,000 שקלים בהתאם למורכבות העיצוב ולכמות הבלונים. אם תבחרו שער בלונים אחד או ארבעה לדוגמא, אם תוסיפו בלונים מיוחדים כמו בלוני מספרים, בלוני אותיות וכדומה.
  • מחיר עיצוב בלונים לבר מצווה עבור רשת להפרחת בלונים ינוע בין 400 ל-600 שקלים עבור 100 בלונים.
  • מחיר עיצוב בלונים לבר מצווה עבור בלוני לד ינוע בין 300 ל-500 שקלים ל-10 בלונים.
אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!