איך בוחרים עיצוב בלונים לבת מצווה?

תוכן עניינים

אירוע כמו בת מצווה הוא אירוע כל כך חשוב שפשוט חייבים להתחיל לארגן אותו מספיק זמן מראש. ברוב המקרים הנערה שחוגגת את יום ההולדת תהיה מעורבת לא מעט בבחירה של ספקי שירות או תוכנית אומנותית ולכן חשוב מאד לדעת מה נחשב לטרנדים בקרב בנות הנוער לקראת האירוע החשוב שלהן. עיצוב בלונים לבת מצווה הוא נושא חדש יחסית שהבנות מאד אוהבות ויש לו את הדרך להיות צבעוני, משמח ומרגש והתוספת שלו לאירוע יכולה להיות גדולה מאד. מדובר בבלונים שמשתלבים בעיצוב של החלל שבו מתקיים האירוע ומכיוון שהם קטנים, צבעוניים ואפשר ממש ליצור מהם יצירו מעוצבות – הרי שכדאי לקחת אותם בחשבון כאשר מתחילים להפיק את האירוע.

איך לבחור עיצוב בלונים לבת מצווה?

מכיוון שמדובר באירוע המיועד לכבודה של נערה הרי שכדאי לשתף אותה ולשאול אותה מה היא רואה בעיני רוחה כאשר היא חושבת עלעיצוב בלונים לבת מצווה הוא נושא חדש יחסית שהבנות מאד אוהבות ויש לו את הדרך להיות צבעוני, משמח ומרגש והתוספת שלו לאירוע יכולה להיות גדולה מאד. האירוע שלה או מדמיינת את המקום שבו האירוע יתקיים. מכיוון שיריעה רחבה מאד ואפשר להתאים עיצוב בלונים לבת מצווה לכל נערה שחוגגת – הרי שכדאי להציע לה הצעות, להראות לה רעיונות או לספק לה השראה שאיתה היא תוכל אפילו לעצב בעצמה את הדרך שבה היא רוצה שהבלונים ייקחו חלק באירוע שלה. היא תבחר את הצבעים, את דרך השילוב של הבלונים, את הדרגה שבה הם יהיו בולטים בחלל ועוד. מה שבאמת חשוב זה שהאירוע כולו יהיה בדיוק כמו שהיא רוצה ומצפה וכך היא תהיה מרוצה באירוע הבלתי נשכח שלה.

סוגים שונים של עיצוב בלונים לבת מצווה

הנושא של עיצוב בלונים או שילוב של בלונים בחלל שבו מתקיים אירוע הוא נושא חדש יחסית במודעות של מי שמארגן אירועים. מכיוון שמדובר בתוספת מפתיעה שיש לה הרבה ערך מוסף הרי שאפשר וכדאי לחשוב עליה בכל אירוע ולא רק בבת מצווה. כאשר חושבים על עיצוב בלונים לבת מצווה צריך לחשוב על תליית בלונים לצד הפרחים, הדבקת בלונים לשולחנות המעוצבים או אפילו על יצירה של פסל בלונים ענקי שיהיה ממוקם בתוך החלל. יש אנשים שמארגנים אירועים ובוחרים להזמין שער שעשוי כל כולו מבלונים ודרכו נכנסים אל חלל האירוע המוזמנים הנרגשים שמגיעים לשמח את הנערה החוגגת. אלה רק חלק מהאפשרויות הקיימות כיום.

מה התהליך של בחירת עיצוב בלונים?

חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתהליך וצריך להתייחס אליו כך. אין זה פשוט ולא בוחרים עיצוב בלונים לבת מצווה שלא בכובד ראשלהתאים עיצוב בלונים לבת מצווה לכל נערה שחוגגת – הרי שכדאי להציע לה הצעות, להראות לה רעיונות או לספק לה השראה שאיתה היא תוכל אפילו לעצב בעצמה את הדרך שבה היא רוצה שהבלונים ייקחו חלק באירוע שלה. ותוך מתן תשומת הלב הברורה והמובנת מאליה. הנערה צריכה לראות רעיונות, צריכה לדעת אילו צבעים או גוונים של בלונים אפשר למצוא כיום, מומלץ שהיא תשתף את איש המקצוע בתחביבים או תחומי עניין שיש לה וכך ביחד איתו, אט אט, הם ימצאו את העיצוב שיהיה הכי מתאים לאירוע המיוחד שלה. יש אנשי מקצוע שיוכלו להציע הדמיה של עיצוב הבלונים על מנת שאפשר יהיה לראות איך זה ייראה ולאחר שהנערה שבעת רצון ואוהבת את העיצוב שהוצע – אפשר לצאת לדרך ואיש המקצוע יתכנן בהתאם את לוח הזמנים שלו.

כמה עולה עיצוב בלונים?

חשוב להבין שטווח המחירים יכול להיות רחב במיוחד, שכן המחיר הסופי עצמו יהיה תלוי בעיצוב הנבחר, בדרגת המורכבות שלו, במשך הזמן שיהיה צורך לעבוד עליו ולהכין אותו וכמובן במספר הבלונים ושאר חומר הגלם שיידרשו לשם כך. בהחלט אפשר להיתקל בעיצובי בלונים שהמחירים שלהם נעים סביב כמה מאות שקלים ואין זה מנותק מהמציאות להשיג עיצוב בלונים לבת מצווה שיעלה גם כמה אלפים. חשוב מאד להתרשם מדוגמאות ולדעת מה סדר הגודל של המחיר על מנת לדעת איך להגדיר את התקציב בצורה הכי נכונה וקרובה ככל האפשר למציאות ולעיצוב הבלונים שייבחר בסופו של דבר. ברגע שמגדירים תקציב איש המקצוע יידע לכוון מה יתאים במסגרת התקציב.

איך מרגישים כשרואים בלונים כחלק מהעיצוב?כאשר חושבים על עיצוב בלונים לבת מצווה צריך לחשוב על תליית בלונים לצד הפרחים, הדבקת בלונים לשולחנות המעוצבים או אפילו על יצירה של פסל

אנשים יודעים בדרך כלל מה לצפות מאירוע שהם מוזמנים אליו. הם יודעים בערך מה עומד לקרות, את מי הם עומדים לפגוש, הם יודעים כמה הם עומדים להיות מרוגשים מאירוע הבת מצווה הספציפי הזה, אך לא תמיד הם יכולים לדעת שעומד להיות שם עיצוב בלונים לבת מצווה שיפתיע אותם ויחכה להם במקום. בין אם מדובר בבלונים שמהווים חלק מהעיצוב של השולחנות או על הקירות ובין אם מדובר בפסל בלונים מעוצב שקיבל את האורחים בכניסה – אין ספק שהם יופתעו, שכן מדובר בטרנד חדש יחסית שעדיין לא רואים בהרבה מקומות או אירועים ולכן קריאות ההתפעלות לא יאחרו להגיע. בהחלט יכול להיות שיש מי שיארגן אירוע בקרוב ויאמץ את הרעיון של עיצוב הבלונים.

מתי כדאי להתחיל לחשוב על עיצוב הבלונים?

כאמור, מכיוון שעיצוב הבלונים שייבחר יכול להיות מורכב או קשה לעיצוב ויהיה צורך בהרבה זמן על מנת להוציא אותו לפועל – חשוב מאד ליצור קשר עם אנשי המקצוע כמה שיותר זמן. מכיוון שהם אלה שמנוסים בביצוע פרויקטים כמו אלה הם יידעו להגיד ללקוח מתי הזמן הכי נכון לפנות אליהם ולהתחיל את התהליך אי אפשר גם לשכוח שנערה מתבגרת יכולה לשנות את דעתה אם מדובר בהרבה זמן לפני האירוע ולכן כדאי להמתין עד שמגיע פרק הזמן הנכון והמתאים ביותר לבחירת העיצוב ולהתחלת תהליך העבודה עליו. כשבחירת העיצוב יהיה חלק מהתהליך של ארגון האירוע כולו אין ספק שהעיצוב יתאים לקונספט והאירוע יהיה משודרג בצורה משמעותית בזכות הבלונים.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!