איך מבצעים בחוכמה עיצוב בלונים השוואת מחירים

תוכן עניינים

מי שמארגן אירוע או מחפש הפתעה משמת וצבעונית – כדאי לו לבדוק לעומק עיצוב בלונים השוואת מחירים טובים ואטרקטיביים. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להוסיף עיצובים של בלונים לאירועים שלהם ואכן החלל החגיגי נראה הרבה יותר צבעוני, שמח ומלא מצב רוח ברגע שמוסיפים אליו גם בלונים. כל מי שחושב שבלונים קשורים לילדים ואין מקומם באירועים של אנשים בוגרים מוזמן להיווכח בדיוק את ההפך, שכן הבלונים מוסיפים תלת מימדיות שהייתה חסרה עד היום בעיצוב של אירועים ובזכות הבלונים אפשר בהחלט ליהנות מרובד נוסף וייחודי שהופך את האירוע כולו להרבה יותר משודרג ומקורי. מה שצריך זה לבחור את סידור הבלונים שיהיה הכי מתאים.

איך לעשות נכון עיצוב בלונים השוואת מחירים?

כמו בכל שירות שמחפשים ורוצים לקנות או לשכור יש חשיבות לבדיקה אצל כמה וכמה אנשי מקצוע על מנת לקבל את הצעת המחיר הכימי שמארגן אירוע או מחפש הפתעה משמת וצבעונית – כדאי לו לבדוק לעומק עיצוב בלונים השוואת מחירים טובים ואטרקטיביים. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להוסיף עיצובים של בלונים לאירועים טובה שאפשר. עיצוב בלונים השוואת מחירים צריכה להתבצע דרך כמה וכמה אנשי מקצוע למרות שהם צריכים כמה פרטים מדויקים וחשובים אודות עיצוב הבלונים הרצוי. טווח המחירים יכול להיות מאד רחב ומגוון ועל מנת לקבל הצעות מחיר רלוונטיות והגיוניות צריך לכל הפחות לדעת איזה גודל של עיצוב בלונים רוצים ומה מידת המורכבות שלו. לא תמיד קל לבצע את ההשוואה עצמה וחשוב לשים לב מה כולל המחיר. רק כאשר המחירים יינתנו עבור אותו הסוג או הגודל של עיצוב בלונים אפשר יהיה להשוות ביניהם ולקבל את ההחלטה הנכונה.

איך לקרוא נכון עיצוב בלונים השוואת מחירים?

לאחר שפונים אל כמה אנשי מקצוע או ספקים ומקבלים כמה קבצים או הודעות של עיצוב בלונים השוואת מחירים צריך לקרוא אותם בעיון על מנת לוודא שהם אכן מתאימים לצרכים או הדרישות ושיש בהם הצעות דומות. אי אפשר להשוות בין מחיר של שער העשוי מבלונים לבין שילוב של בלונים נפרדים כחלק מהעיצוב של הקירות או התקרה, למשל. על מנת שאפשר יהיה להבין איזה מחיר הוא הכי כדאי, זול ואטרקטיבי חשוב לוודא שההצעות שניתנו מתייחסות לאותו שירות של עיצוב בלונים. כאמור, לשם כך הלקוח כבר יצטרך לדעת מה הכיוון שלו, איזו סוג של עיצוב הוא כנראה ירצה או יצטרך ואם יהיה צורך – הוא יקבל ייעוץ מספק השירות לפני שהוא יבקש הצעות מחיר.

סוגים שונים של עיצובי בלונים

אז כאמור על מנת לקבל עיצוב בלונים השוואת מחירים מסודרות ועל מנת שאפשר יהיה להשוות כמו שצריך בין המחירים השונים צריךעיצוב בלונים השוואת מחירים צריכה להתבצע דרך כמה וכמה אנשי מקצוע למרות שהם צריכים כמה פרטים מדויקים וחשובים אודות עיצוב הבלונים הרצוי. לדעת מה רוצים להזמין או לפחות לדעת מה קיים בתחום זה. אפשר ליצור שער כניסה לאירוע שכל כולו יהיה עשוי מבלונים והאורחים יצטרכו לעבור דרכו כאשר יגיעו אל האירוע, אפשר ליצור פסל מהבלונים בכל צורה, גודל או צבע שהלקוח ירצה, אפשר לשלב בלונים נפרדים על הקירות או מודבקים לתקרה כחלק מהעיצוב הכולל של החלל ואפשר גם ליצור כל עיצוב בלונים אחר שהלקוח רוצה, ראה בעבר או רואה בעיני רוחו כחלק בלתי נפרד מהאירוע שלו. רק כאשר מתקבלות הצעות מחיר עבור אותו המוצר בדיוק אפשר להשוות ביניהן ולהבין את המחירים.

לאילו אירועים מתאימים עיצובי בלונים?

עיצוב בלונים צבעוני ושמח לא מתאים או מיועד אך ורק לאירועים שעומדים להיות בהם הרבה ילדים. עיצוב בלונים יהיה צבעוני ומשמח ולכן יכול להתאים לכל סוג של אירוע ואפילו לאירועים עסקיים. מכאן שכל אירוע יכול להיות כזה שכדאי לשקול להזמין אליו עיצוב מבלונים וליהנות מההשפעה שלו על האורחים, שבוודאי לא יוכלו להתעלם ממנו וייהנו לראות אותו וכמובן להצטלם איתו. כיום אפשר כבר לראות עיצובי בלונים בחתונות ובבריתות, באירוע בר או בת מצווה, בימי הולדת או אירועים משפחתיים אחרים וכאמור – אפילו באירוע גיבוש לעובדים של חברה או באירועים עסקיים אחרים. ברגע שהמוזמנים מקבלים מצב רוח טוב והם שמחים בזכות הבלונים – הרי האירוע מוצלח ומהנה.

אלמה כדאי להשקיע בעיצוב בלונים באירוע?

הרבה אנשים מקבלים כמה הצעות של עיצוב בלונים השוואת מחירים וחושבים פעמיים האם להזמין או לא. פתאום הם חושבים שאוליאלמה כדאי להשקיע בעיצוב בלונים באירוע? הרבה אנשים מקבלים כמה הצעות של עיצוב בלונים השוואת מחירים וחושבים פעמיים האם להזמין או לא. מדובר בהוצאה לא מוצדקת שלא תממש את עצמה. בפועל ההפך הוא הנכון, שכן מדובר בהשקעה שתביא איתה הפתעה גדולה, שמחה מיוחדת והרבה מאד מצב רוח טוב וכל אלה יהיו בנוסף לצבעוניות האינסופית והאלמנט המקורי. מכאן שגם אם מדובר בכמה מאות שקלים – מומלץ מאד לראות בהם השקעה ולהבין שמדובר בסכום נמוך יחסית למחירים של שאר האלמנטים שיהיו באירוע. האורחים יהיו מופתעים ושמחים ומי שבקרוב יארגן אירוע משלו כמו אירוע חברה ימצא את הדרך לשחזר את ההצלחה ויזמין בעצמו עיצוב בלונים מפואר, יפה ומיוחד שיתאים לאירוע שלו.

טווח המחירים של עיצובי בלונים

על מנת לבחון לעומק עיצוב בלונים השוואת מחירים צריך להבין מה רוצים להזמין ולהתכונן לכך שטווח המחירים רחב במיוחד. עיצובי בלונים קטנים יכולים לעלות כמה מאות שקלים בעוד עיצובי בלונים מורכבים וגדולים יותר, כאלה שגם דורשים לא מעט זמן עבודה, יעלו אפילו כמה אלפים. רק לאחר שיודעים ומגדירים מה רוצים ומה התקציב שיכולים להעמיד לטובת העניין הזה יהיה קל יותר לפנות לקבל הצעות מחיר ולבצע את ההשוואה ביניהן. מומלץ מאד שמי שחוגגים עבורו את האירוע ייקח חלק בבחירת עיצוב הבלונים וכך יהיה שותף להחלטות שקשורות בעיצוב. אלא אם מדובר באירוע שמתקיים בהפתעה ואז מי שחוגגים עבורו יהיה מופתע בעצמו.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!