עיצוב בלונים לחתונה

תוכן עניינים

בלונים הם פריט חובה לכל חתונה. הם עוזרים ליצור אווירה ולהוסיף צבע לאירוע, אבל לא בלבד. הם יכולים לשמש כעיצוב במקום החתונה, כחלקים מרכזיים של מוקד תשומת לב, או אפילו כשהם מוצמדים לזרי פרחים לחתן ולכלה או לאורחים. עיצוב בלונים לחתונה, כל המידע לפניכם.

חשוב לזכור שבלונים הם לא רק לקישוט. הם יכולים לשמש כקישוט, אבל הם יכולים לשמש גם כאביזר ובתור אקססוריז עיצובי לכל דבר. אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בבלונים היא ליצור קשת בלונים בכניסה של המקום או באולם קבלת הפנים. זה יספק לאורחים כניסה אלגנטית וייתן להם משהו לצפות לו ברגע שיגיעו לאולם האירוע.

מה אפשר לעשות עם עיצוב בלונים לחתונה?מה אפשר לעשות עם עיצוב בלונים לחתונה? תהליך קישוט הבלונים יכול להיות ארוך ומייגע, אך עם הכלים הנכונים הוא הופך קל יותר.

תהליך קישוט הבלונים יכול להיות ארוך ומייגע, אך עם הכלים הנכונים הוא הופך קל יותר. בתוך כך, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להחליט על גווני הצבעים לחתונה. כדאי לשאול את בני הזוג איזה צבעים הם אוהבים ומה נושא החתונה שהם היו מעדיפים.

לאחר שתכירו את הצבעים שלכם, תוכלו להתחיל לעבוד על עיצוב הבלונים. יש הרבה דברים שאפשר לעשות איתם – מקשירת סרטים סביבם ועד למילוים בהליום וקישוטם בנצנצים, תוכלו להצמיד אותם לפרחים באירוע, לשולחנו והכיסאות, אפילו למנות האוכל על הבר, לבקבוקי האלכוהול ועוד.

באילו עיצובים משתמשים עבור עיצוב בלונים לחתונה?

בלוני חתונה מעוצבים עם מגוון חומרים שונים. ובהיבט הזה, עיצוב בלון לחתונה הוא תהליך מורכב הכולל היבטים רבים. אלה כוללים את הצורה והגודל, הצבע והסגנון ועוד. ישנם סגנונות שונים זמינים עבור כל סוג של בלונים חתונה, למשל, ציפורי גן עדן. הבלונים הגדולים בצורת ציפור עשויים בדרך כלל עם בד שיש עליו נוצות ארוכות. ניתן למלא אותם בהליום או באוויר כדי לצוף באוויר או במים, כדי לגרום להם לשקוע לאט אל הקרקע ועוד.

בהתאם לעיצוב, ניתן להשתמש בבלונים למגוון רחב של מטרות, כגון קישוט חדר או שימוש כאביזר צילום. כמו כן, ניתן ליצור קשת בלונים לחתונה שמהווה מעין שער כניסה למתחם האירוע או לאזור קבלת הפנים. כך או כך, זה מיוחד וקסום.

טיפים לעיצוב בלונים לחתונה

קודם כל, החליטו על צורת הבלון שאתם רוצים. ישנן צורות רבות ושונות לבלונים כגון לבבות, כוכבים, עיגולים, צורות של חיות, בלונים בדמויות של יצורים שונים ועוד. לאחר שתחליטו על צורת הבלון שלכם, החליטו באילו גווני צבעים תרצו להשתמש. אתם יכולים לבחור מכל צבע בקשת הצבעים, או ללכת עם שחור ולבן אם אתם מחפשים משהו פשוט וסולידי.

בנוסף, שקלו להוסיף כמה קישוטים כמו סרטים או פרחים כדי להפוך את סידור הבלונים לחגיגי יותר. טיפ נוסף הוא, לכלול הודעה בצורת פתקים קטנים על הבלון, כגון "איחולים" או "תודה", "מזל טוב לזוג המאושר", "תודה שהגעתם לחגוג עמנו" וכדומה. ואם אתם עושים זאת, השתמשו בגודל גופן קריא.

באילו עיצובים משתמשים עבור עיצוב בלונים לחתונה? בלוני חתונה מעוצבים עם מגוון חומרים שונים.

למה חשוב לשכור חברת הפקות לעיצוב בלונים לחתונה?

עם סיום הקורונה ועליית החתונות שוב, יש ביקוש הולך וגובר לחברות הפקת עיצוב בלונים. ואין ספק, שעל מנת להבטיח שיום החתונה שלכם יעבור בצורה חלקה, חשוב להזמין חברה בעלת ניסיון בסידור ועיצוב בלונים.

ישנם יתרונות רבים לשכירת חברת עיצוב בלונים לחתונה שלכם. אחד מהם הוא שהחברה תדאג לכל הבלונים שאתם צריכים, כך שתוכלו להתמקד בדברים אחרים כמו קישוט ותכנון היום הגדול שלכם. כמו כן, חשוב להזמין חברת הפקת בלונים לחתונה כי היא יכולה לספק לכם עיצוב בלונים ואפשרויות עיצוב בלונים הטובות ביותר שאתם צריכים. והכי חשוב, חברת הפקות תוכל להשתמש בקומפרסורים ומשאבות מיוחדות כדי לנפח כמויות גדולות של בלונים לחתונה.

טיפים למציאת חברת הפקות של עיצוב בלונים לחתונהישנם יתרונות רבים לשכירת חברת עיצוב בלונים לחתונה שלכם. אחד מהם הוא שהחברה תדאג לכל הבלונים שאתם צריכים

מציאת חברת ההפקות המושלמת לחתונה שלכם היא משימה לא פשוטה, אין ספק. יש הרבה חברות הפקה בחוץ, אבל איך תדעו איזו מהן הכי מתאימה לכם? ובכן, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את חברת ההפקות הטובה ביותר לאירוע שלכם. קודם כל, חפשו באינטרנט חברות שיש להן מומחיות לעיצוב בלונים לחתונה. כמו כן, שאלו חברים או בני משפחה שערכו חתונה לאחרונה אם הם יודעים על חברות שמתמחות בשירות מסוג זה

וכשכבר מצאתם חברת הפקות של עיצוב בלונים לחתונות, תסתכלו ותסקרו היטב את תיק העבודות שלה וראו מה היא עשתה עד היום וכיצד עבודותיה נראות בפועל. אם יש תיק עבודות אשר כולל סרטוני וידאו, זה בהחלט יהיה עדיף על פני תמונות. ולבסוף, בדקו את האתר שלה כדי לראות אם היא מספקת מידע על המומחיות שלה.

כמה עולה עיצוב בלונים לחתונה? וכיצד נקבע המחיר?

עלות עיצוב בלונים לחתונה נקבעת לפי מספר הצבעים בהם נעשה שימוש, גודל העיצוב, סוג הבלונים, סוג העיצוב וסוג החומרים בהם נעשה שימוש. כמו כן, עלות עיצוב בלונים לחתונה תלויה מאוד בגודל הבלון, עיצוב ומורכבות. ישנם עיצובי בלונים שמצריכים שעות על גבי שעות של עבודה קשה, מה שכמובן מייקר את התהליך משמעותית.

באופן כללי, המחיר של עיצוב בלונים לחתונה יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. בעוד שאירועים קטנים יכולים לעלות 500 – 1,500 ₪, אירועים המצריכים עיצובים מורכבים יעלו גם 5,000 – 10,000 ₪.

טיפ הוזלת מחיר סידור בלונים לחתונה

כדי לנסות להוזיל את העלויות של עיצוב בלונים לחתונה, יהיה מומלץ לערוך מחקר שוק, להתאמץ קצת וגם לבצע השוואת מחירים בין חברות הפקת עיצוב בלונים לחתונות. ככה תוכלו למצוא את הדיל הנכון לכם ביותר, להשוות בין סוגי שירותים שונים וכו'. אבל אל תשכחו, החברה הכי זולה היא לא בהכרח זו שתעניק לכם את החוויה הכי טובה.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!