עורכים אירוע חברה? כך תמתגו את עצמכם בהצלחה

תוכן עניינים

הבלונים כבר מוכנים בצבעי החברה וערוכים לקשט את הכנס או את יום העובדים שערכתם? מצוין, ולקידום מכירות פנים רבות כאשר הוא יכול לבוא לידי ביטוי בעוד שלל דרכים שונות.

בעבודה עם חברת אור הפקות המספקת מגוון של פתרונות אריזה מתקדמים, תוכלו לערוך ולמתג מארזים בהתאם לאופיו של בית העסק, וכך להעניק למשתתפי האירוע מתנות שלא רק מעלות חיוך, אלא גם מקרינות את היוקרה של החברה.

 

אודות אור הפקות

חברת אור הפקות יושבת בתל אביב, ומספקת שירותים טכנולוגיים לפתרונות אריזה בכל כמות ולכל צורך.

החברה איננה רק פועלת על תקן של יצרנית, ואנשי ונשות המקצוע מלווים את הלקוחות משלב הקונספט הראשוני, דרך עיצוב גרפי ועד לשירותי ההפקה והייצור בפועל של מארזי המתנה.

מטרת החברה היא להעניק פתרון מקיף 360 מעלות העונה על כל צרכי הלקוחות, והכל תוך הישענות על חומרי הגלם האיכותיים והמובחרים ביותר.

 

אילו פתרונות מיתוג ניתן לשלב באירוע?

כאשר זה נוגע ליח"צ ומיתוג עסקי, הרי שהשמיים הם הגבול.

באתר הבית של חברת אור הפקות: https://orafakot.co.il/ תוכלו למצוא פתרונות מיתוג שונים ומגוונים לרבות מחברות ספירלה ממותגות, מארזי מתנה ולוחות שנה ממותגים.

כך, אם מדובר בכנס מקצועי, הרי שתוכלו לחלק בין משתתפי ומשתתפות הכנס את מחברות הספירלה המדברות את השפה המיתוגית שלכם, ובכך להשרות על האירוע אווירה ייחודית ויוקרתית במיוחד.

כל מוצר ומוצר היוצא מדלתות הסטודיו של אור הפקות מגיע ברמות הגימור הגבוהות והאיכותיות ביותר.

 

אודות התהליך

השלב הראשון מתחיל באפיון ראשוני והבנת צרכי הלקוח/ה. מהו אופי האירוע? מהן המטרות אותן אנו מתבקשים להשיג?

על סמך המידע שיעלה משיחת האפיון, צוות אור הפקות יחל בעריכתו של הדגם או הדגמים הראשוניים ויעבירו לאישור הלקוח. ישנם דגשים לשיפור? נסגור את כל הקצוות הנדרשים. ישנו אור ירוק? זה הזמן לעבור לשלב הייצור.

בטרם עוברים אל השלב המעשי, הצוות המקצועי יבקש לבחון יחד אתכם את הסוגים והסגנונות אשר יתאימו לכם באופן המירבי. במארזי מתנה ואריזות הרי שיש לבחור את סוג הקרטון וכן צורתו של המארז יכולה להגיע בשלל תצורות שונות ומשתנות.

לאחר מכן, זה הזמן לעבור אל שלב הייצור עצמו, תוך שאור הפקות מומחים בטכנולוגיות ופתרונות הדפוס המתקדמים ביותר.

 

האם ניתן לראות תיק עבודות?

וודאי שכן, ובביקור באתר הבית של אור הפקות תוכלו להתרשם ממגוון עשיר ורחב של מוצרים אשר נוצרו עבור החברות והמותגים המובילים בישראל.

אין זה מקרי ששמות ידועים ומוכרים בכל בית בחרו לעבוד עם אור הפקות. בבחירתכם בצוות המקצועי של החברה, הרי שאתם רוכשים לעצמכם שקט נפשי וביטחון גמור כי אתם נמצאים בידיים מיומנות ואחראיות.

אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!