בלונים לאירועים בבאר יעקוב

תוכן עניינים

בלונים לאירועים בבאר יעקובכמעט כולם אוהבים בלונים. בזכות הבלונים אפשר לקשט ולעצב אירועים בצורה ייחודית ומרהיבה. קיימות אפשרויות עיצוב אינסופיות לבלונים על ידם ניתן לעצב אירועים במגוון סגנונות תוך השקעה לא גדולה ובלי הרבה מאמץ. על מנת לדעת כיצד לעצב בלונים לאירועים וכיצד לעשות זאת נכון יש לקחת בחשבון מספר דברים. על בלונים לאירועים בבאר יעקוב נרחיב במאמר הבא. 

 

בלונים לאירועים בבאר יעקוב- בחירת הבלונים

על מנת לעצב אירועים על ידי בלונים יש קודם כל לבחור את סוג הבלונים הנכון. קיימים בלוני לטקס או בלוני אלומיניום אשר ביניהם הבדלים שונים גם מבחינה עיצובית. מבחינת צבעים יש לקחת בחשבון כי ניתן להשיג גם את בלוני הלטקס וגם את בלוני האלומיניום במגוון רחב מאוד של גוונים וצבעים. כמו כן שני סוגי הבלונים קיימים במגוון גימורים ובצורות שונות (לדוגמא בלונים בצורת לב או כוכב). כמו כן צריך לחשוב האם אתם מעוניינים בניפוח בלונים על ידי אוויר או על ידי הליום. 

מבחינה עיצובית יש לקחת בחשבון כי בלוני הלטקס נותנים אווירה צעירה וקלילה יותר ואילו בלוני האלומיניום נותנים אווירה יוקרתית ואלגנטית יותר. לכן, יש להתאים זאת לסוג האירוע. 

נסו לחשוב מה אופי האירוע, מה אופי בעלי האירוע ומה אתם רוצים להשיג מבחינה עיצובית, על מנת לבחור בסוג הבלון הנכון לכם. כמובן שתוכלו לבחור בעיצוב המשלב את שני סוגי הבלונים, במידה שתרצו. במידה שאתם בוחרים לשלב את שני סוגי הבלונים חשוב לשמור על איזון בין השניים ולא להתפזר יותר מידי, על מנת לקבל עיצוב ייחודי מצד אחד ואלגנטי מצד שני. 

בלונים לאירועים בבאר יעקוב- בחירת הצבעים

צבע הוא אחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב אירועים בכלל ובעיצוב בלונים לאירועים בפרט. הצבעים קובעים את האווירה של האירוע ואת התחושה העיצובית שלו. 

כפי שציינו קודם, קיימים מגוון צבעים ושלל גוונים מהם ניתן לבחור בלונים לאירועים. יתרון גדול מצד אחד, אך הופך את הבחירה המדויקת לקשה יותר. לכן, נסו לחשוב מה אופי האירוע ומה האווירה אליה צריך להתאים את הבלונים. כלומר, אם אתם רוצים לעצב מסיבת יום הולדת של בת עשרה, סקאלת הצבעים יכולה לנוע סביב לבן, ורוד וסגול לדוגמא. לעומת זאת, אם אתם מחפשים בלונים לאירוע חברה יש לבחור בצבעים אחרים. 

על מנת לבחור את צבעי הבלונים, יש להתחשב באופי האירוע וכך בצבעים של העיצוב שלו. התאימו בין צבעי הבלונים לבין הצבעים בהם יעוצב האירוע. חשוב מאוד להקפיד על התאמה בין השניים על מנת להגיע להרמוניה עיצובית. כך עיצוב האירוע יהפוך למרשים פי כמה ואתם תוכלו להנות משדרוג משמעותי של האירוע. 

 

בלונים לאירועים בבאר יעקוב- בחירת סידור הבלונים

בחרתם את סוג הבלונים ואת פלטת הצבעים של הבלונים. כעת יש לבחור כיצד לסדר את הבלונים. סידורי בלונים משתדרגים ומתפתחים משנה לשנה. ניתן לבחור בין מגוון סגנונות עיצוביים, כאשר יש לקחת בחשבון שלכל סגנון תהיה השפעה על עיצוב האירוע. ריכזנו לכם את סוגי סידור הבלונים הפופולאריים שישדרגו את האירוע שלכם- 

  • זרי בלונים- כולנו מכירים זרים עשויים בלונים ואיך הם משדרגים את המראה של הבלונים, גם הפשוטים ביותר. מדובר בעיצוב קלאסי שניתן לשלב בכל חלל ובכלל סוג אירוע. כמובן שיש לקחת בחשבון את צבעי הבלונים המרכיבים את הזר ואת שזירתם בצורה מקצועית. אץ זרי הבלונים ניתן להציב בכניסה לאירוע, ברחבת הריקודים, מעל הבר, במרכזי שולחנות ובכל מקום אחר. תוכלו בנוסף לשלב בזר הבלונים גם בלונים בצורות מסוימות להדגשת קונספט עיצובי. לדוגמא- לזר בלונים ביום הולדת ניתן להוסיף בלוני מספרים, לזר בלונים בחתונה ניתן להוסיף בלון לב, לזר בלונים בברית ניתן להוסיף בלון מוצץ וכן הלאה. הוספת בלונים ייחודיים הופכים את עיצוב הבלונים למרשים יותר ומראה שנעשתה בעיצוב מחשבה והשקעה רבה. 
  • שרשראות בלונים- שרשראות בלונים גם נחשבות לאחד מסידורי הבלונים הפופולריים ביותר. בדרך כלל ניתן לראות שרשרת היוצרת מעין קשת וממוקמת בכניסה לאירוע. מהווה מיקום מושלם לתמונות של האורחים. שרשראות בלונים מאפשרות להפוך כל אירוע לאירוע משודרג ומרשים. ניתן למקם את שרשראות הבלונים במגוון מקומות, כמו הכניסה לאירוע, ניתן לתלות אותן על הקיר או מהתקרה לדוגמא. 
  • קיר בלונים- סידור בלונים נוסף הוא לעצב קיר בלונים מושקע. תוכלו להפוך את קיר הבלונים למוקד תמונות של האורחים שלכם ולהוסיף אפילו אביזרים איתם ניתן לעשות תמונות כיפיות ומצחיקות שישדרגו את החוויה של האורחים. קיר בלונים יכול להיות ממוקם במגוון מקומות באירוע שלכם ולהפוך את העיצוב שלו לייחודי במיוחד. 
  • מעמדי בלונים- מעמדי בלונים יכולים להיות ממוקמים גם הם במגוון מקומות ברחבי האירוע כך שתוכלו לעצב איתם את החלל בייחודיות. דוגמאות למיקום מעמדי בלונים יהיו בכניסה לאירוע, במעברים ברחבי האירוע, ליד אזורי הישיבה באירוע ועוד. על ידי מעמדי בלונים תוכלו להדגיש את הקונספט העיצובי של האירוע ולשדרג אותו. 

 

בלונים לאירועים בבאר יעקוב- ניפוח בלונים

על מנת לקבל עיצוב מרשים של בלונים לאירועים חשוב שניפוח הבלונים יבוצע היטב ויקנה לבלונים מראה רענן ויפה. בלונים שלא מנופחים נכון ייראו מדולדלים. גם אם תשקיעו מאוד בסידור הבלונים, במידה שהם יהיו מדולדלים בגלל ניפוח לא נכון כך גם סידור הבלונים ייראה מדולדל ולא מרשים כמו שהוא יכול להיות. כתוצאה מכך האירוע שלכם ייראה מרושל וכל ההשקעה תהיה לחינם. לכן ריכזנו לכם את שתי אפשרויות ניפוח הבלונים המרכזיות (ניפוח על ידי הליום או על ידי אוויר) על מנת שתוכלו להבין את ההבדלים בין השניים ולבחור נכון. 

  • ניפוח על ידי הליום

קודם כל יש להבין מהו בכלל הליום. הליום הוא גז נטול צבע, טעם וריח. כמו כן מדובר בגז לא דליק ולא מסוכן. על מנת לנפח בלונים על ידי הליום יש להיעזר בעסקים מתאימים או להשתמש במיכל מתאים. כיום קיימים עסקים רבים המעניקים שירותי ניפוח בלונים על ידי הליום. כמו כן ניתן להזמין בלוני הליום אונליין ולקבל אותם הביתה. את ההזמנה תוכלו לבצע מראש למועד קרוב ככל האפשר למועד האירוע כך שהבלונים יישארו מנופחים בצורה יפה וטובה. בלונים המנופחים על ידי הליום יכולים לשרוד בין 3 ימים לבין שבועיים, בהתאם לסוג הבלון ולגודל שלו.

שימו לב כי ניתן להשתמש בהליום משופר שמשפיע על זמן הציפה של הבלונים ומאריך אותו באופן משמעותי. ההליום המשופר הוא מבוסס מים והוא מכיל פלסטיק מסיס שמסייע בייצוב גז ההליום. לכן, אם אתם חוששים שהבלונים לא יישארו עם מראה רענן ומתוח עד האירוע מומלץ להשתמש בהליום משופר. 

קיימים שני סוגי בלונים מרכזיים- בלוני לטקס ובלוני אלומיניום- 

  • בלוני לטקס- ניתן לנפח בלוני לטקס על ידי הליום. יש לשים לב- כאשר הבלונים לא מנופחים מספיק צורתם תהיה עגולה וכאשר הם מנופחים יותר מידי צורתם תהיה כמו אגס. יש לקחת בחשבון ששינויי טמפרטורה עלולים לגרום לשינוי נפח הגז בבלוני הליום. במידה שאתם בטמפרטורה גבוהה יש לנפח את הבלונים מעט פחות מן הנדרש. לעומת זאת, בתנאי טמפרטורה נמוכים יש לנפח את הבלונים מעט יותר מן הנדרש. שימו לב כי אור, לחות וחום גורמים להתחמצנות מהירה יותר של הבלונים כך שבימים חמים יותר הם יספיקו לפחות זמן. 
  • בלוני אלומיניום- ניתן לנפח בלוני אלומיניום על ידי הליום. על מנת לשים לב כי בלון האלומיניום מנופח כהלכה יש להשאיר מעט קמטים סביב קו התפר החיצוני של הבלון, כך שיוכל להתרחב במקרה הצורך. שינויי טמפרטורה יגמרו לשינויים בנפל הגז בבלוני הליום. לכן אין לחשוף את בלוני האלומיניום המנופחים בהליום לתנאי חום קיצוניים לדוגמא- להשאיר אותם לאורך זמן ברכב בימים חמים. כמו כן, יש לשים לב לא לנפח את הבלונים בחדר חם ולהוציא אותם לאוויר הקר שכן עלולים להתכווץ. עם זאת, במקרה שתחזירו את הבלונים לסביבה חמה הנפח שלהם יתאזן. 

יש לקחת בחשבון- הליום הוא לא גז רעיל אך שאיפה משמעותית שלו עלולה להיות מסוכנת מאוד. 

  • ניפוח על ידי אוויר

ניפוח על ידי אוויר הוא ניפוח רגיל. ניתן לבחור בניפוח על ידי נשיפה או על ידי משאבת ניפוח ידנית או חשמלית. במידה שמדובר בכמות בלונים גדולה ניפוח על ידי משאבת אוויר יהיה הבחירה הטובה יותר, שכן בסופו של דבר האוויר שלכם ייגמר. בלונים המנופחים על ידי אוויר יכולים לשרוד בין שישה לשמונה שבועות. 

גם כאן יש להבדיל בין בלוני לטקס לבלוני אלומיניום-

  • בלוני לטקס- ניתן לנפח בלוני לטקס על ידי אוויר אך מומלץ עבור בלונים שמגיעים לגודל מקסימלי של כ-23 ס"מ. גם כאן ניתן להבחין בין בלון המנופח מעט מידי כאשר צורתו עגולה ובלון המנופח יותר מידי כאשר צורתו דומה לאגס. שינויי טמפרטורה ישפיעו על נפח האוויר בבלון- בטמפרטורה גבוהה יש לנפח את הבלונים מעט פחות מן הנדרש ובטמפרטורה נמוכה מעט יותר מן הנדרש. 
  • בלוני אלומיניום- ניתן לנפח בלוני אלומיניום על ידי אוויר. יש לקחת בחשבון כי בלוני אלומיניום שגודלם נע בין 10 ס"מ לבין 23 ס"מ מיועדים לניפוח על ידי אוויר בלבד. גם כאן שינויי טמפרטורה ישפיעו על נפח האוויר בבלון. חשוב מאוד לא לחשוף את בלוני האלומיניום לתנאי חום קיצוניים שכן עלולים להתפוצץ. לכן אל תשאירו אותם במשך זמן רב ברכב בימים חמים. 

בלונים לאירועים בבאר יעקוב- שילוב אקססוריזבלונים לאירועים בבאר יעקוב- שילוב אקססוריז

עיצוב בלונים ייחודי, מרשים ומשודרג ניתן להרוויח על ידי שילוב של אקססוריז בבלונים. האקססוריז שאתם בוחרים יכולים להיות מגוונים וייחודיים. יש לבחור את האקססוריז בהתאם לאופי האירוע, לצבעים שבחרתם, לסידור הבלונים ולאלמנטים נוספים שישפיעו על עיצוב האירוע שלכם. 

ריכזנו מספר אקססוריז ייחודיים שתוכלו לשלב בבלונים לאירועים- 

  • סרטים צבעוניים- בחרתם לתלות את הבלונים ברחבי החלל? לשם כך תאלצו להיעזר בסרטים לתלייה. תוכלו לבחור בסרטים שקופים פשוטים. אך במידה שאתם רוצים לשדרג את מראה הבלונים תוכלו לבחור בסרטים צבעוניים. כך תוכלו להתאים את צבע הסרטים לצבע הבלונים ולשדרג את מראה הבלונים באופן ייחודי. מתאים במיוחד לבלונים המשתלשלים מהתקרה באופן בודד. 
  • משקולות- כאשר מעצבים בלונים לאירועים פעמים רבות יש לשלב משקולות על מנת שהבלונים לא יעופו ולא יזוזו ממקומם בגלל רוח קלה או שאנשים ייתקלו בהם. מעבר לתפקיד פונקציונלי חשוב, המשקולות יכולות למלא גם תפקיד עיצובי. כך תוכלו למקסם את אפשרויות העיצוב ולשדרג אותן בכמה רמות. 
  • תאורה- אחת האופציות הטובות ביותר לשדרוג בלונים לאירועים היא להוסיף לבלונים תאורה. תאורה לבלונים אפשרית על ידי גופי תאורת לד בלונים. גופים אלה מוכנים לבלונים לפני הניפוח ומאפשרים לבלונים לזהור באופן ייחודי ולשדרג את העיצוב של האירוע שלכם. 
אתם או אחד מהקרובים לכם חוגגים אירוע בקרוב?

השאירו פרטים כבר עכשיו, וסידור הבלונים המושלם בדרך אליכם…

דיאנה סמירנוב
דיאנה סמירנוב

בעלת חברה לסידור ועיצוב בלונים בהתאמה אישית לכל אירוע! מעול 11 שנות ניסיון בנוסף, עיצוב מיוחד ויפה לכל סוגי האירועים - מר/בת מצווה, בריתות, חתונות, הצעות נישואין, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד!

053-3536116
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט מלאו פרטים בטופס ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!